application دانلود اپلیکیشن وبسایت
ورود / ثبت نام 🗝️

آخرین بروزرسانی: "1405-04-02"

logo

شماره تلفن تلفن گویای مترو


خدمت مورد نظر را انتخاب کنید

شماره تلفن تلفن گویای مترو


02188740163

شماره صحیح نیست ؟ در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید


نظرات شما
توجه: شماره موبایل شما در وبسایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل شما در وبسایت نمایش داده نمیشود

comment-0
رضا
1404/08/24 - 19:53
اگرچه فرهنگ صحیح استفاده از مترو که در بدو رعایت مقررات ازجمله زدن کارت در محل گیت است افتتاح موضوع است تا موارد دیگر که زمان خودسازی افراد کمک کند که موارد کمتر اتفاق بیفتد لیکن ماموران بی پروای مترو در جلوی گیت ها به خیال آنکه نظارت دقیق فروش بشکه های نفتی را انجام میدهد اجازه هرنوع برخوردی را بخود میدهند حال آنکه به دلیل نداشتن جهان بینی لازم ممکن است تاوان درصد کم مردم که پول یک بلیط راغیمت بدانند اکثریت مردم متحمل می‌شوند این نقص انتخاب در استخدام یک انسان موجه موجب بسیاری برهم خوردگی های دیگر را فراهم میسازد لذا اشتباه مامور شما نظر افرادمنتظم به نظم وقانونگرا را تغییر میدهد ماموران یگان حفاظت شما که جفت جفت بجای هشیاری برای هم قصه تعریف می‌کنند ویا با صدای بلند شرح واحد‌های پاس شده خود را به مامور مشابه خود در طرف دیگر میدهد تا به مردم بفهماند این استعداد، تحفه بی فعلا بالاجبار استخدام متروست دقایق سیر وحرکت وبهره برداری شاید ظاهراً دیده نمیشود ولیکن این دقت در حمل و نقل وجود دارد عرض این بخش از ماموانتان که بامردم همانند حیوان رفتار میکنند بعید نیست چنانچه پرده بیفتد تصویر خودشان چه ها باشد
comment-1
امید
1404/08/12 - 19:25
سلام وقتتان بخیراقامن دنبال کاارمیگردم مدرک دیپلم دارم اگه امکانش باشه باجای خواب وبیمه قراردادی اگه امکانش باشه کارمیکنم
comment-2
بتول خروطی
1404/08/04 - 17:54
برای تمدیدکارت متروی مدرشهیدبه متروی راه آهن مراجعه کنیم؟
comment-3
علیرضا
1404/08/02 - 08:19
ساعت۵:۵۵ درب متروی راه آهن بسته است.درحالی شروع بکار رو ساعت ۵:۳۰. اعلام کرده اند . لعنت بر شما
comment-4
شهروند تهرانی
1404/07/29 - 13:54
در مترو افرادی لاابالی با وسایل موسیقی داخل کابین شده و علاوه بر آلودگی صوتی مزاحمت برای کابین زنان ایجاد میکنند وجود ماموران مترسک مترو که فایده ای ندارد فقط نشسته اند و سرشان با گوشی بازی می‌کنند ورود آن افراد مزاحم به کابین زنان باعث به وجد آمدن بی حجابها ی بی حیا و بی عفت شده و این وسیله نقلیه عمومی به محفل فساد تبدیل می‌شود اگر مسولین مترو کمی دین و ایمان در وجودشان است رسیدگی کنند
comment-5
مرضیه طلاور
1404/07/29 - 10:30
باسلام امروز ۲۹مهرماه درساعت۸ مترو خط۵ گلشهر به طرف صادقیه خراب شده و هیچ کس جوابگو نیست الان تقریبا۳۰دقیقه خراب شده
comment-6
زهره
1404/07/28 - 13:21
با سلام یکشنبه 1404/۷/۲۷ مترو شهید بخارایی خانم بلیط فروش با تمسخر و چشم و ابرو زننده رفتار می‌کند. اگر حوصله ندارند افرادی را بگذارید که سوالی می پرسیم با لحن بد جواب ندن
comment-7
مصطفی قربانی راد
1404/07/23 - 18:31
درود بر شما من روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۴/۷/۲۰ در مسیر متروی بهشتی به میدان جهاد کیف کارتم شما کارتهای بانک کارت ملی و کارت شناسایی بازنشستگی را گم کردم خواهشمندم هر کس پیدا کرده تماس بگیرد مژدگانی دریافت خواهد کرد . با تشکر مصطفی قربانی راد.
comment-8
رادمهر
1404/07/22 - 10:03
بخاطر خرابی مترو و معطلی بیشتر از یکساعت و عدم امکان خروج از مترو از پرواز جاموندم ، کسی میدونه به کجا باید شکایت کنم؟ کسی پاسخگو هست؟ خسارتی پرداخت میکنه این سازمان؟
comment-9
صادق دکامئی
1404/07/13 - 10:48
سلام الان چند روزه که عادی ساعت 5:۲۰ رو در مترو کرج ور داشتن نمیدونم چه ادم بی سوادی بوده ولی به جای اینکه دردی از مردم کم کنید یه کاری کنین مثل ... سوار مترو نشن خب همون عادی رو تبدیل به تندرو برای. خود کرج بکنین الان قطاری که از گلشهر میاد کلا پر هستش واقعا ظلمه یه پیرمرد و زن و بچه ای میان تو این مترو که ادم واقعا دلش میگیره چرا یه کار مفید تو این مملکت برای مردم انجام نمیشه
comment-10
رضا رویگری
1404/07/12 - 18:31
سلام بنده یکی ازکارگران خدماتی مترو هستم مسئول بنده نیم ساعت قبل از پایان ساعت شیفت ازراه مخفی به سرکار میاید کارت میزند خداحافظ ولی کافیست من لحظه ای استراحت کنم به کجا باید اطلاع دهم تااین مسیر بسته شود حراست حفاظت اینقدرمملکت بی صاحبه
comment-11
جمشید مرادی
1404/07/12 - 18:30
با سلام ،چرا مترو قلهک و مترو شادمان ،همیشه وقت نماز،نماز خونه بسته هستش،علیرغم مراجعه ب پرسنل دوتا ایستگاه ،میگن همینی که هست ،دوست داریم نماز خونه را باز نمیکیم،خواهشا پیگیری کنید ،ممنون
comment-12
سکینه دهقان
1404/06/10 - 00:13
سلام من یه کیف گم کردم مسیرم تو این خط به سمت قائم بود امروز گم کردم مقداری طلا و کارت‌های بانکی وکارت ملی در داخل این کیف بود خواستم باید کجا مرا جعه کنم شاید کسی پیدا کرده به شما ها تویل داده باشد لطفاً راهنماییم کنید
comment-13
سمیرا آقاشاهی
1404/06/07 - 09:45
سلام وقت بخیر فردا پنجشنبه ۶ شهریور ماه مترو خط یک از علی آباد تا میدان محمدیه باز هستش یا خیر
comment-14
نل
1404/06/04 - 23:38
ایستگاه متروی خط ۷ به سمت میدان کتاب در روز های تعطیل یاحتی روز های معمولی به ندرت خط دارد و مسافران خیلی در ایستگاه معطل می‌کنه واقعا مسخرست من حدود یک ساعت منتظر بودم تا خط بیاد لطفاً رسیدگی کنید این درست نیست مردم آنقدر ازیت کنید حداقل تابلو بزارین که بدونیم اصلا خط میاد که مردم معطل نکنید با وسیله دیگه به کارشون برسن
comment-15
پریا
1404/06/04 - 23:39
سلام در ایستگاه مهدیه مترو یک خانم با چند نفر همدست که از زعفران های ایشون تعریف می کنند سر مردم کلاه می زارند و پوست بلال رو به جای زعفرون به مردم غالب می کنند
comment-16
علی
1404/06/04 - 23:39
باسلام خسته نباشید از مسئولین خط تهران کرج خواهشمندیم جلوی دست فروشان داخل مترو رو بگیرین به خدا آرامش کل مسافرین رو بهم ریختن
comment-17
فاطمه مولایی
1404/06/04 - 23:39
اصلا نمیشه تماس گرفت با این شماره.من مادرم چهارشنبه تاریخ نهم ازمتروهلال احمرتهران افتاددستش شکست شمارموبرای بیمه برای پیگیری یادداشت کردین ولی خبری نشدچیکارباید کرد
comment-18
009121959866
1404/06/04 - 23:39
سلام پر انرژی وسلامت باشید.ایا درمترو تجریش کارت بلیط برای انهاییکه کارت منزلت دارا میباشند صادر میگردد یا خیر اگر انجام نمیشوددر مدام ایستگاه مترو صادر میگرددالبته من در منطقه یک سکونت دارم لطفا نزدیکترین ایستگاه را اعلام فرمایید .با تشکر
comment-19
امین زاده
1404/06/04 - 23:40
سلام خسته نباشید من یک سگ شیتزوکوچیک دارم و باکس داره وزنش هم ۶کیلوهست میتونن از مترو استفاده کنم
comment-20
مهسا
1404/06/04 - 23:40
سلام تو متروی ارم سبز یک مرد روانی ب نام احمد کلوت گذاشتن ک تعادل رفتاری ندارد ایا مسیول ندارم این خط؟ این روانی رو بفرستین تیمارستان
comment-21
حبیبی
1404/06/04 - 23:40
مترو ارم سبز یکی از آقایون ب نام احمد کلوت مزاحمت ایجاد می‌کنه بسیار بد رفتار و فحاشی داره فحش رکیک امیدوارم اخراج بشه
comment-22
صادقی
1404/06/04 - 23:40
سلام روز به خیر مسئولین محترم متروی تهران ! تا کی باید منتظر افتتاح متروی نجات اللهی باشیم ؟ افتتاح این ایستگاه چه زمانی هست ؟ امیدوارم به زودی باشه ممنون می شم پاسخگو باشید .
comment-23
محمد کریمی
1404/06/04 - 23:40
باسلام آقا خط آزادگان به سمت قائم خیلی دیر میآیند و خیلی هم دیر حرکت میکند من همیشه دیر به سر کارم میرسم
comment-24
حمید
1404/06/04 - 23:40
باسلام قطار تهران به کرج ساعت حرکت ۱۶:۲۰ ازمترو صادقیه مورخ ۱۹مهر ۱۴۰۳ درایستگاه محمدشهر توقف کرده ولی درها باز نشده وسپس حرکت نموده ودرایستگاه گلشهر توقف نموده وباعث اتلاف وقت صدها مسافری شده که قصد پیاده شدن درایستگاه محمدشهر را داشته اند ومسئولین این دو ایستگاه پاسخگوی مسافرین نبودند لطفا پیگیری کنید
comment-25
فاطمه کیایی
1404/06/04 - 23:41
با سلام مسیر هر روز بنده از شهر ری به تجریش هست، متاسفانه در اوج گرما از تجریش تا شهید بهشتی کولر روشنه، از شهید بهشتی تا میدان محمدیه فقط تهویه، از میدان محمدیه تا شهر ری هیچی.... خسته شدیم توی این گرما، بابا چقدر مگه هزینه تعمیر کورتون یا تقویتش میشه که دریغ میکنین؟ هر روز میلیون ها نفر از مترو استفاده میکنن، همه جای مترو هم مغازه زدین،این همه آورده دارین، درست نیست ما رو آدم حساب نمیکنین. بخدا هوااا گرمه. چرا باید ۴ ماه سال جدای از گرم بودن محیط مترو نتونیم نفس بکشیم؟؟؟ قطار جدیداتون پنجره هم ندارن.
comment-26
داودی
1404/06/04 - 23:41
سلام این چه وضعیه تو این گرما اصلا کولر و روشن نمیکنم یعنی چی آخه ؟؟ اگه زن و بچه خودشون هم میخواستن از مترو استفاده کنن وضع اینطوری بود ، اصن نباید ما بگیم واقعا خودشون نمی‌فهمن
comment-27
هلن سلطانی
1404/06/04 - 23:41
سلام و فرض ادب .من 5یاله مسافر هر روزه قطار کرج تهران هستم قبلچند وقتیه وقتی سوار قطار میشم یه جیزی نیشم میزنه ردیفی دستمو پاهامو اینقدر خاروندم بدنم قرمز شده یکی دو بار دیدم یه موجود قرمز رنگه خیلی ریزه! لطفا قطارارو زود به زود سمپاشی کنید .ممنون
comment-28
الناز
1404/06/04 - 23:36
مترو تجریش به کهریزک اول صبحها خیلی قطار با تاخیر میاد هر یک ربع تا بیست دقیقه یه قطار میاد چند وقته به این شکله لطفا رسیدگی کنید بارها اعتراض کردم
comment-29
مجتبی
1404/06/04 - 23:34
بدترین ساعت حرکت در این روزها که باید ساعت 6 محل کارمان باشیم مترو عادی گلشهر به تهران میباشد که ساعت 5/30 تا 5/40 به مترو تهران میرسد. پارسال هم همینجور بود و ما همیشه یک ساعت دیرتر به سرکار میرسیدیم. ای کاش مسئولی دلسوز پیدا میشد این مشکل رو حداقل امسال حلش کنه . از بس با رئیس ایستگاهها بحث کردیم دیگه خسته شدیم . اگر واقعاً کار مردم براتون مهم است ای دغدغه بزرگ را برای ما حل کنید.
comment-30
سحر
1403/02/26 - 12:33
در مترو ارم سبز یکی از کارکنان به نام آقای کلوت رفتار های با خشونت و تند و فحاشی و دادهای بلند انجام میدهند برای بار دوم ساعت 6 صبح ایشان دادهای وحشتناک و فحاشی می کردند و الفاظ و فحش میدادند وقتی اعتراض به مدیر مترو ارم سبز شد از ایشان باز هم جلوی مدیر ارم سبز و پلیس مستقر در مترو داد و نعره میزد ایشان واقعا تعادل ندارند وقتی شکایت جدی شد ایشان گفتند مشغله کاری ایشان زیاد بوده و دست خودشان نبوده است بهتر است مدیران مربوطه و مسِِعولان مربوطه با دقت بیشتری کارمندان با اعصاب و روان آرامتر انتخاب کنند تا به دختران و بانوان ایشان اینقدر راحت القاب زشت و ناموسی به کار نبرد. امیدوارم رسیدگی های لازم صورت پذیرد. با تشکر
comment-31
فاطمه
1403/02/10 - 10:40
قطارهای خط6 به سمت کوهسار خیلی دیر به ایستگاه میرسن که باعث تجمع سیل جمعیت میشود و منجر به اسیب مسافران و درگیری میشود لطفا پیگیری بفرمایید
comment-32
نرگس
1403/02/10 - 10:40
خط ۶به سمت کوهسار هر یه رب یکبار میاد حجم جمعیت که منتظر قطار هستند قابل گفتن نیست به عنوان کارمند که هروز این مسیر میرم شاهد دعوا سر جاشدن تو قطار هستم لطفا پیگیری کنید و اگر امکانش هست سریعتر قطار بفرستید
comment-33
محمد
1403/02/10 - 10:40
مترو فرهنگسرا ایستگاه سبلان مورخه 3اردیبهشت ساعت 11 صبح بلیط رو 5000 تومن حساب کرده و این مساله بارها از همین خانم اتفاق افتاده بهشم میگم میگه قیمتش همینه
comment-34
الهام
1403/02/10 - 10:41
سلام وضعیت جابجایی مسافران اوایل صبح در خط ۱ به سمت کهریزک واقعا افتضاح است ساعت ۶ونیم به بعد قطار ها دیر به دیر میان و حجم مسافران خیلی زیاد است و این خط با این حجم مسافر باید جابجایی سریعتری داشته باشه لطفا رسیدگی فرمایید
comment-35
موسوی
1402/12/25 - 14:16
سلام فکری برای جابجایی مبلغ کارت مترو گم شده برای کارت جدید وسرویس بهداشتی ونمازخانه برای تمامی ایستگاهها بفرمایید
comment-36
آرش وطن خواه
1402/12/25 - 14:16
سلام وخسته نباشید 1- با توجه به اینکه خیلی ازکارمنداو کارگران بخصوصا دستگاههای اجرایی درتعطیلات وغیر تعطیلات باید ساعت 7کارت بزنند شروع مترو را ساعت 5تندرو وعادی باشد تا بتوانیم ازکرج ویا بعضی ازهشتگرد که می آیند ساعت 7با تغییر مسیرها درافسریه یا اتوبان آهنگ و...به موقع کارت ورودشات ساعت 7 را بزنند 2- چون جمعیت رو به پیری می رود خواهشا ایستگاههایی که پله برقی ندارد را به پله برقی مجهزکنید 3- مثل برخی کشورها درسطح بعضی ازایستگاههای طولانی مثل ارم سبز نقاله های برقی که مردم برروی آن ایستاده وجابجا می شوند تعبیه نمایید 4- کسانی که سیگاردرروی سکوهها وبعضی مثل لاابالی ها درمترو سیگارمی کشند برخورد جدی کنید چون راه فرارنداریم ونمی توانیم با همه درگیرشویم 5- بعضی افراد لاابلی کفششان را روی صندلی مترو می گذارند وبا صدای بلند موسیقی درواگن ها گوش می کنند که شاید بتوان گفت تنها ساعت استراحت ما است ویا فروشندگان با صدای بلند تردد می کنند وتنبک وموسیقی پخش می کنند نوعی توهین به شعورمردم است 6- تبلیغان مذهبی درمترو کم است که با تدابیری بیشترشود ممنون می شویم خستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نباشید بزرگواران
comment-37
ساره شعبانزاده
1402/12/05 - 17:16
سلام وقتتون بخیر من چند سال از مترو برای رفت امدم استفاده میکنم ب یقین میتونم قسم بخورم که یک نفر حتی یک نفر مامور یا کارمند مترو با ادب ندیدم خط تجریش وخط میدان کتاب همین الان متاسفانه مامور خط بریانک با من با کمال بی ادبی بی احترامی صحبت کرد متاسفانه اینقد وقیهانه با مردم صحبت میکنن انگار مسافرا ارث پدرشون خوردن چرا رسیدگی نمیکنید مردم ادم هستن چرا اینقد بهشون بی احترامی میشه اگه که حوصله اعصاب ندارید برای این حیطه کاری, چرا این شغل انتخاب میکنید؟ هیچی سرجاش نیست فقط از دوربین نگا میکنن که کسی بلیط زده یا نه فقط این حقوق برای همین کار دولت بهشون میدهد ؟! بنظر من از نظر روانی باید یک دوره روانشانی براشون بزارید
comment-38
رضا
1402/11/10 - 23:24
با سلام و عرض ادب و احترام به مدیر کل مترو تهران رئیس خط مترو ایستگاه صنعت آقای گود آبادی ( سپهری ) شئونات اسلامی را رعایت نمی کند به همه کارمندان توهین می کنند از شما تقاضا دارم پیگیری کنید ممنونم
comment-39
کیانپور
1402/11/03 - 11:05
سلام و وقت به خیر ببخشید درمورد خط 3 مترو آزادگان به قائم انتقاد داشتم که قطار خیلی دیر به ایستگاه میرسن و همین مسئله باعث ازدحام جمعیت زیادی میشه تو ایستگاه ها و هنگام رسیدن قطار سیل جمعیت زیادی میرن داخل قطار که باعث آسیب مسافرین هم میشه لطفا پیگیری و رسیدگی کنید به این موضوع هر چه سریعتر بپردازید ممنون
comment-40
سعید
1402/11/03 - 11:05
سلام اولین قطار مترو خط آزادگان سرویس کارکنان و رفیقاشون شده ایستگاه زمزم 10 دقیقه مردم رو معطل میکنن تا رفیقاشون رو سوار کنن مردم صبح زود از خواب بیدار میشن به موقع برسن به کارشون ولی آقایون مردم رو مسخره خودشون میکنن با توقفهای تو ایستگاه و داخل تونل اونم اولین قطار
comment-41
رسول
1402/11/03 - 11:05
سلام پارکینگ ایستگاه متروی کرج آیا ناظر و قانون نداره. چرا هر چند ماه تعرفه و قیمت را اضافه میکنن. چند ماه پیش 25000 تومان بود بعد شد 30 هزار تومان و الان اعلام میکنن از اول بهمن 35000 هزار تومان... آخه رو چه حسابی با کدام قانون. خسته شدیم بخدا
comment-42
ناشناس
1402/10/19 - 09:18
کلا مترو شده کثافت خونه از نظر اخلاقی حداقل پرسنل و نیروهای زن و مردتون رو بگین برن تو اتاق،دور از چشم مردم قه قه بزنن و هر کاری میخوان بکنن ایستگاه آزمایش از وقتی یه خانوم آوردن، محیط آروم و امن اونجا رو با کارا و صدای این خانوم آلوده کردن خواهشا پیگیری کنید طی این ماه چند بار شاهد این قضیه بودم،امروز به تاریخ ۱۸ دی ،ساعت ۷ صبح که پشت شیشه چسبیده بودن بهمو ....
comment-43
مجید
1402/10/17 - 23:38
لطفا ساعت شروع به کار مترو رو نیم ساعت زودتر یعنی ساعت ۵ صبح قرار بدید.
comment-44
حسین
1402/10/17 - 23:39
خانوم هایی ک میگن چرا اقایون وارد واگن خانوما میشن؛ بیاید ببینید چقد خانوم تو واگن اقایونه؛من خودم چند بار بغلم خانوم نشسته و تا مقصد جم و جور نشستم؛ شما تشریف ببرید واگن خودتون هیچ اقایی هم نمیاد تو واگن‌‌ شما
comment-45
مهدی
1402/10/10 - 12:12
با سلام میخواستم کارت متروم رو بسوزونم باید چیکار کنم؟؟
comment-46
مهدی
1402/10/10 - 12:12
الان سوار قطار متروی شما در خط یک به سمت کهریزک هستم. با گاز و ترمزهای ناگهانی قطار مواجه هستیم که تکان های شدید و بی سابقه ای می دهد. لطفا بررسی فرمایید. الان به ایستگاه میدان محمدیه رسیدیم
comment-47
داوری
1402/09/26 - 21:46
با سلام در ایستگاه منیریه تعداد زیادی از آقایان وارد واگن مخصوص بانوان می شوند. هیچ ماموری نیست و تذکر به آقایان با دفاع برخی مسافران خانم پاسخ داده میشود! در سراسر واگن ها تابلویی نصب کردید که سوار شدن آقایان به واگن خانمها پیگرد قانونی دارد! چه پیگردی؟ به چه کسی باید شکایت کرد؟ من چندین بار در همین سایت شکایت کردم! چه کسی باید رسیدگی کنه؟! فقط مسافرها با هم درگیر می شوند قوانین فقط در حد تابلوهای روی دیوارند
comment-48
هنگامه کارکوش
1402/09/26 - 21:46
سلام در ایستگاه مترو مدافعان سلامت به سمت بسیج قسمت پله ها در طبقه همکف استفراغ ریخته بود و اینقدر نظافت نشده بود که خشک شده و چراغ های سقفی خود ایستگاه هم در حال چشمک زدن هستن و تعدادی هم سوختن و اصلا کسی توجه نمیکنه
comment-49
افسانه عمارستاتی
1402/09/13 - 10:58
سلام صبح بخیر لطفا در ایستگاه تهرانپارس قسمتی که آسانسور است مامور بگذارید اول وقت اکثرا کارت نمی زنند
وحید مجیدی صدر

مدیر ارشد فناوری (CTO)

مدرس دانشگاه و مجتمع فنی تهران

من وحید مجیدی، مدرس طراحی و برنامه‌نویسی وب با سابقه‌ی تدریس در دانشگاه تهران و مجتمع فنی تهران. در طول سال‌ها فعالیت آموزشی، تلاش کرده‌ام مفاهیم فنی را به‌صورت پروژه‌محور و کاربردی آموزش دهم تا هنرجویان و دانشجویان بتوانند مهارت‌های خود را در محیط‌های واقعی توسعه دهند و به متخصصان کارآمد در حوزه‌ی فناوری تبدیل شوند.

در کنار تدریس، به‌عنوان طراح و برنامه‌نویس وب در توسعه‌ی سامانه‌های نرم‌افزاری، پلتفرم‌های فروش آنلاین و سیستم‌های سازمانی فعالیت دارم. تخصص من در طراحی، توسعه و بهینه‌سازی سامانه‌های تحت وب است؛ از برنامه‌نویسی فرانت‌اند و بک‌اند گرفته تا معماری نرم‌افزار، سئو و زیرساخت‌های DevOps.

سریع و آسان

🎯

دقیق و قابل اعتماد

🌍

همیشه در دسترس

💡

ابزارهای هوشمند