آیا میدانید: آيا مي دانستيد که قلب ميگوها در سر آنها قرار دارد؟
logo

در طراحی سایت فروشگاه آنلاین به چه مواردی باید توجه کنیم


امروزه، بسیاری از کسب و کارها به دنبال شرکت طراحی سایت هستند تا کار طراحی سایت فروشگاه آنلاین خود را به آنها بسپارند و خدماتی همچون پشتیبانی سایت را دریافت کنند. آمازون اولین شرکتی بود که کار اینترنتی خود را با فروش بیست کتاب در بستر اینترنت آغاز کرد و به این نتیجه رسید اینترنت می تواند فضای مناسبی برای فروش محصولات باشد. پس از آن فروش محصولات دیگر را نیز آغاز کرد و امروزه به یکی از بزرگترین شرکت های فروشگاهی دنیا تبدیل شده است. اما اگر می خواهید یک سایت فروشگاهی موفق داشته باشید، باید به موارد متعددی توجه کنید که در ادامه به آنها می پردازیم.

رنگ و گرافیک سایت

یکی از مهمترین مواردی که در طراحی سایت فروشگاه آنلاین اهمیت بسیار زیادی دارد و به موفقیت کسب و کارهای اینترنتی کمک می کند و رنگ و گرافیکی است که در سایت به کار می رود. به طور مثال، شما می خواهید سایت داروخانه آنلاین داشته باشید. به نظر شما آیا می توانید از رنگ های تند در سایت خود استفاده کنید! بی شک، پاسخ به این سوال منفی است و استفاده از رنگ های تند باعث عکس العمل های بدی از سوی کاربران می شود.

از طرف دیگر، شما باید از رنگی استفاده کنید که ماهیت کسب و کار شما را نشان دهد. به طور مثال تصور کنید شما در زمینه فروش چمن مصنوعی فعال هستید و رنگ سازمانی شما سبز روشن است. رنگ قالب سایت شما در روند طراحی سایت فروشگاه آنلاین باید سبز روشن باشد. اگر از سبز تیره و یا سبزی استفاده کنید که ماهیت کسب و کار شما را نشان نمی دهد به زودی با مشکلات زیادی رو به رو می شوید.

 

نحوه نمایش آیتم ها

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در طراحی سایت فروشگاه آنلاین نحوه نمایش آیتم ها بسیار مهم است. آیتم ها باید به گونه ای نمایش داده شوند که کاربر بتواند اطلاعاتی را که نیاز دارد به یکباره مشاهده کند. بهتر است در ابتدای صفحه شکل محصول و یک توضیح مختصر در مورد آن به نمایش در آیند.

پس از آن، جایگاهی برای نمایش ویدیو و ارائه توضیحات بیشتر باشد و در پایان قسمتی برای نظرات در نظر گرفته شود. همانطور که می دانید اگر این موارد در یک فضای مناسب به کاربر نمایش داده شوند باعث می شوند تا کاربر ارتباط بهتری را با سایت شما برقرار کند و محصول مورد نظر را سفارش دهد.

 

موارد تکنیکال سایت

در کنار تمامی مواردی که در مورد طراحی سایت فروشگاه آنلاین به آن اشاره کردیم، شما باید به موارد تکنیکال توجه داشته باشید. موارد تکنیکال شامل مواردی مانند سرعت سایت و امنیت سایت می شوند. سرعت سایت باید بالا باشد تا کاربران بتوانند در مدت بسیار کوتاه محتوای سایت شما را مشاهده کنند. از طرف دیگر، امنیت سایت باید به گونه ای باشد تا بستر امنی برای تبادل اطلاعات کاربر و خرید کالا به وجود بیاید. این موارد بسیار مهم هستند و روند طراحی سایت فروشگاه آنلاین را در مسیر موفقی قرار می دهند.

 

پشتیبانی سایت شامل چه مواردی است؟

پشتیبانی سایت از مهمترین مواردی است که تمامی صاحبان سایت به آن نیاز دارند. کسی که مسئولیت پشتیبانی سایت را بر عهده دارد باید به طور روزانه سایت را بررسی کند و در صورت نیاز آپدیت انجام دهد. همچنین، در روند پشتیبانی سایت به سوالات و کامنت ها پاسخ داده می شود و نیازهای کاربران مورد توجه قرار می گیرد. در خدمات پشتیبانی سایت باید المان های مورد نیاز به سایت افزوده شوند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای کاربران باشند و سایت را در روند پیشرفت قرار دهند.

 

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم؟

اگر به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت هستید، باید ابتدا در اینترنت جستجو کنید و لیست کاملی از انواع شرکت طراحی سایت را تهیه کنید. سپس می توانید به وب سایت شرکت طراحی سایت بروید و نمونه کارهای آن را مشاهده کنید. پس از آن می توانید جلسه مشاوره با هر یک از آن شرکت ها داشته باشید و در این جلسات موارد مختلفی از جمله پلن هایی را که برای طراحی سایت مشخص می کنند بررسی نمایید. در این شرایط باید قیمت طراحی سایت را نیز مشخص کنید تا در پایان بتوانید تصمیم گیری نمایید.

برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین به کجا مراجعه کنم؟

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد نکات مهم در طراحی سایت فروشگاه آنلاین در اختیار شما قرار دهیم. در روند طراحی سایت فروشگاه آنلاین باید به موارد متعددی از جمله رنگ و گرافیک سایت، قالب سایت و موارد تکنیکال به کار رفته در سایت توجه داشته باشید.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram