آیا میدانید: که در هر ٢ هفته يک زبان در جهان منقرض ميگردد ؟
logo

آیا طراحی سایت وردپرس در زمان کوتاهی انجام می شود


طراحی سایت از جمله طراحی سایت وردپرس از مواردی هستند که این روزها درخواست بالایی برای آنها وجود دارد. کسب و کارها به دنبال طراح سایت فروشگاهی متخصصی هستند تا بتوانند کار خود را به آن بسپارند و با قدرت وارد دنیای اینترنت بشوند. یکی از مواردی که بیشتر کسب و کارها به آن توجه دارند طراحی وب در کمترین زمان ممکن است. بهتر است بدانید وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتواست که با استفاده از آن می توان سایت را در مدت زمان کوتاهی طراحی کرد. همچنین، وردپرس ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

 

چقدر طول می کشد تا سایت وردپرسی طراحی شود؟

یکی از دلایلی که باعث شده است طراحی سایت وردپرس مد نظر قرار گیرد زمان کوتاه در طراحی وب است. دلیل این امر این است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سیستم نسبتا آماده است و همه المان ها بر روی آن قرار گرفته اند. طراح سایت وظیفه دارد تا این المان ها را فعال سازد و طبق ماهیت کسب و کار سایت را بالا بیاورد. سایت های وردپرسی در مدت 7 تا 30 روز آماده می شوند و این موضوع می تواند برای کسب و کارها بسیار مهم باشد.

 

سایت وردپرسی چه ویژگی های دیگری دارد؟

زمان کوتاه تنها دلیل طراحی سایت وردپرس نیست. وردپرس قابلیت های بیشماری دارد و امروزه به عنوان یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا شناخته شده است. بسیاری از سایت های بزرگ دنیا از جمله سایت رسمی کشور سوئد با استفاده از وردپرس طراحی شده است و همین امر نشان می دهد وردپرس پلت فرم قابل اعتمادی است. در ادامه به معرفی برخی از مهمترین ویژگی های سایت های وردپرسی می پردازیم.

قابلیت نصب افزونه های متعدد

یکی از مواردی که باعث می شود وردپرس به عنوان پلت فرم محبوبی شناخته شود و طراحی سایت وردپرس مد نظر قرار گیرد قابلیت نصب افزونه های متعدد بر روی سایت است. این افزونه باعث می شوند عملکرد سایت ها افزایش پیدا کند و کاربران تعامل بیشتری با سایت داشته باشند. همچنین، این افزونه ها را می توان آپدیت کرد و همین امر باعث می شود تا آنها آخرین امکاناتشان را در اختیار کاربران سایت قرار دهند. در نتیجه، کاربران حس بهتری در سایت خواهند داشت و مدت زمان بیشتری در سایت باقی خواهند ماند.

سئو محور

همانطور که میدانید پس از آنکه طراحی سایت وردپرس به پایان رسید باید سئو سایت انجام شود. سئو سایت باعث می شود تا موتور جستجو سایت شما را جستجو کند و در مقابل چشم مشتریان بالقوه قرار دهد. این امر می تواند به طور مستقیم بر ثبت برند در ذهن مشتریان اثر بگذارد. شما می توانید بر روی سایت های وردپرسی افزونه یوست را نصب کنید. این افزونه اشکالات محتوایی را نشان می دهد و به شما کمک می کند تا متن را به گونه ای تنظیم کنید تا بتوانید در موتور جستجو گوگل به سرعت شناسایی شود.

قالب های متنوع

قالب های متنوعی در طراحی سایت وردپرس در اختیار شما قرار دارند. بسیاری از این قالب ها رایگان هستند و شما می توانید با توجه به ماهیت کسب و کار خود یکی از آنها را انتخاب کنید. همچنین، شما می توانید پول پرداخت کنید و قالب های پولی با تنوع بیشتری را خریداری نمایید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید سایت خود را آنگونه که دوست دارید طراحی کنید و تفاوتی را در مدل سایت خود به وجود بیاورید. هر چقدر قالب سایت شما ویژه تر باشد، به همان اندازه سایت شما بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرد و در نتیجه رتبه سایت شما افزایش پیدا می کند.

 

 

اوپن سورس

طراحی سایت وردپرس به شما کمک می کند تا سایت شما دائما آپدیت شود. همانطور که می دانید وردپرس سیستم اوپن سورس است. این امر بدین معناست که برنامه نویسان می توانند ایرادات و باگ های این سیستم را شناسایی کنند و در وردپرس اعمال نمایند. در نتیجه، سایت های وردپرسی دائما در حال پیشرفت قرار دارند و همین امر باعث می شود تا این سایت ها به سمت سایت هایی در حرکت باشند که کاربر می تواند تعامل بالایی با آنها داشته باشد. هر چقدر تعامل کاربر با سایت افزایش پیدا کند به همان نسبت نرخ پرش پایین می آید و این امر باعث می شود تا رتبه سایت بالا برود.

طراح سایت فروشگاهی چه مواردی را باید رعایت کند؟

اگر می خواهید کار خود را به طراح سایت فروشگاهی بسپارید باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • طراح سایت فروشگاهی باید تعامل خود را با کارفرما حفظ نماید.
  • طراح سایت فروشگاهی باید این توانایی را داشته باشد تا در مورد اهداف کسب و کارها به کارفرمایان مشاوره دهد.
  • طراح سایت فروشگاهی باید پلن های متفاوتی را به کارفرما ارائه دهد.

برای طراحی سایت وردپرس به کجا مراجعه کنیم؟

تا بدینجا تلاش کردیم به ویژگی های طراحی سایت وردپرس اشاره کنیم. سایت های وردپرسی در مدت زمان کوتاهی بالا می آیند و ویژگی های متعددی از جمله قابلیت نصب افزونه های متعدد و استفاده از قالب های متنوع را دارا هستند.

شرکت ایران سایت (iransite.com) اولین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران است. نمونه کارهای این شرکت در سایتش قرار گرفته اند و شما می توانید آنها را بررسی کنید. همچنین، این شرکت تجربه زیادی در زمینه طراحی سایت دارد و می تواند به درخشش کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک کند.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram