پیشنهاد سایت: لحظه تحویل سال 1403
آیا میدانید: که اردني ها چاق ترين مردمان دنيا هستند، ٧٥٪ از خانم ها و ٦٠ ٪ آقايون اردني چاق هستند ؟
logo

استفاده از شیشه رنگی و پارتیشن شیشه ای در اداره ها


در دهه های اخیر شیشه ها همواره نقش حیاتی ای در زندگی انسان پیدا کرده اند؛ انواع مختلف شیشه ها در دکوراسیون و مدرن سازی خانه ها استفاده میشوند. در ادامه ما به طور مختصر و مفید به شیشه رنگی ، قیمت هندریل شیشه ای و پارتیشن شیشه ای خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شیشه رنگی

برای تولید شیشه رنگی بایستی که به مواد مذاب شیشه، اکسید های فلزی و یا پودر های فلزی اضافه کنید. بسته به نوع اکسید فلز افزوده شده به مذاب شیشه، رنگ آن متغیر است؛ برای مثال با افزودن اکسید فلز کبالت رنگ شیشه آبی میشود و پس از افزودن اکسید مس به شیشه مذاب رنگ آن به سبز تغییر میکند. حال آنکه علاوه بر تنوع رنگ، شیشه های رنگی دارای انواع متفاوتی هستند.
انواع شیشه های رنگی عبارتند از:

  • شیشه رنگی کلاسیک
  • شیشه رنگی مات
  • شیشه رنگی هوشمند
  • شیشه های رنگی دکوراتیو

قیمت شیشه رنگی

عواملی نظیر ضخامت شیشه، کیفیت شیشه، نوع رنگ شیشه، ابعاد شیشه، مات بودن یا نبودن شیشه و یا هوشمند بودن آن در تعیین قیمت شیشه رنگی تاثیر مستقیم‌ دارند. اینگونه که با افزایش ابعاد شیشه طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر میشود و یا اینکه کیفیت و جنس شیشه میتواند باعث گرانی و یا ارزانی شیشه شود. شایان به ذکر است که ضخامت شیشه که پیشتر نیز گفتیم تاثیر به سزایی در تعیین قیمت شیشه دارد، شیشه های رنگی در ضخامت 6 میل، 8 میل, 10 میل و تا 20 میل به بازار عرضه میشوند که با افزایش ضخامت، قیمت آنها نیز افزایش می‌یابد. البته که گاهاً شیشه هایی با ظرافت ساخته میشوند که استحکام بالایی دارند و آنها با چشم‌پوشی از اینکه ظریف هستند قیمت بالایی دارند.

نصب شیشه رنگی

به طور کلی دو روش برای نصب شیشه های رنگی رایج است:

روش اول به کمک چسب

در این روش چسب سیلیکون و یا چسب پلی یورتان به شما در نصب شیشه رنگی کمک میکند. برای نصب شیشه رنگی با روش چسب زدن شما در ابتدا بایستی که ابعاد شیشه و نوع زیر سازی را در نظر داشته باشید و با توجه به این دو مورد شیشه را روی سطح نصب کنید. از جمله مزیت های این روش نیز میتوان به سهولت، قابل تعویض بودن و جابجایی آسان اشاره کرد.

روش دوم به کمک یراق آلات

نام دیگر یراق آلات فیکس پوینت است. یراق آلات ابزار دیگری هستند که توسط آنها می توانید شیشه رنگی را نصب و اجرا کنید. برای نصب شیشه به روش یراق آلات شما باید که چهار طرف شیشه را سوراخ کنید و توسط یراق ها و ابزار ها شیشه ها را نصب کنید. برای مثال تخته وایت برد شیشه ای نمونه از ای از نصب شیشه به کمک یراق است که به دیوار نصب شده است.

قیمت هندریل شیشه ای

یک سازه شیشه ای مدرن و مقاوم که امروزه استفاده از آن در ساختمان ها و سازه ها رایج شده است هندریل شیشه ای و یا نرده شیشه ای است. استفاده از هندریل شیشه ای به جای نرده های قدیمی باعث شد که روشنایی راه پله ها، تراس ها و بالکن ها به وسیله نور طبیعی افزایش یابد. برای نصب هندریل شیشه ای موارد زیادی نظیر موقعیت راه پله، جنس هندریل شیشه ای، نوع ساختمان و ... در نظر گرفته میشود.
ذکر قیمت دقیقی از هندریل شیشه ای در مقاله ممکن نیست، چرا که علاوه بر نوسانات بازار، عوامل متفاوتی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در تعیین قیمت هندریل شیشه ای نقش مهمی دارند؛ به عبارتی تعیین قیمت هندریل شیشه ای را امری تخصصی میتوان دانست که تنها کارشناسان ماهر در این زمینه با اندازه گیری دقیق متراژی که نیاز به هندریل دارد‌ قیمت دقیق و به روز را میگویند. البته که این کارشناسان نیز عواملی را در تخمین قیمت خود در نظر دارند که شامل موارد زیر میشود:

عوامل موثر بر قیمت هندریل شیشه ای

  • جنس شیشه هندریل
  • کیفیت یراق بکار رفته
  • طول راه پله و یا متراژ بالکن
  • هزینه نصب و حمل و نقل

شایان به ذکر است که علاوه بر تمامی موارد بالا نوسانات بازار نیز در تعیین قیمت هندریل شیشه ای موثر است. برای مثال آلومینیوم نقش مهمی در نصب هندریل شیشه ای دارد و همانطور که میدانید قیمت آلومینیوم ثابت نیست و همین امر نیز باعث شده که تخمین قیمت با توجه به قیمت روز بازار صورت بگیرد.

پارتیشن شیشه ای

برای اینکه دو محوطه را از یکدیگر جدا کننده پارتیشن شیشه ای گزینه ای بسیار سودمند و موثر است. امروزه ساختمان های اداری و شرکت ها به دنبال مدرن و به روز کردن ساختمان خود هستند که با این اوصاف پارتیشن شیشه ای میتواند بهترین گزینه باشد. اینکه یک ساختمان شیک به نظر برسد حتی در جلب توجه مشتری نیز موثر است. پارتیشن های شیشه ای اغلب در محیط های اداری به کار میروند که هم به محیط زیبایی می بخشند و هم یک محیط بزرگ را اختصاصی میکند که هر کارمند محیط خصوصی خود را داشته باشد.

برای مشاهده محصولات و دریافت قیمت وارد سایت ایران لاکوبل شوید: https://iranlacobel.com

انواع پارتیشن شیشه ای

پارتیشن ها دارای انواع متفاوتی هستند که با توجه به کارایی هر کدام از آنها بسته به نوع محیط، نیاز کارفرما از نصب پارتیشن، هزینه ای که کارفرما در نظر گرفته است و جنس پارتیشن بکار رفته و... متفاوت هستند.

بررسی انواع پارتیشن شیشه ای

  • پارتیشن شیشه ای دارای دو نوع فریم دار و یا فریم لس است. البته لازم به ذکر است که در پارتیشن های شیشه ای فریم لس نیز از فریم های نازکی استفاده میشود.
  • پارتیشن های شیشه ای میتوانند تک جداره و یا دو جداره باشند که در صورت دو جداره بودن استحکام بالایی در مواجهه با ضربه دارند.
  • جنس شیشه پارتیشن نیز باعث تنوع آن میشود؛ برای مثال شیشه پارتیشن میتواند مات، رنگی، شفاف و یا... باشد؛ اما چیزی که در بین تمامی آنها مشترک است استحکام بالا است که از ویژگی های مهم پارتیشن شیشه ای است.
نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram