آیا میدانید: که در کنيا يک سوم درآمد هر خانواده صرف رشوه دادن مي شود ؟
logo

اکسکوینو چیست؟ تفاوت آن با نوبیتکس


اکسکوینو چیست؟

شاید وقتی اسم صرافی ایرانی به گوش تان بخورد ممکن است یکی از اسم هایی که بشنوید اکسکوینو باشد حال باید بپرسیم اکسکوینو چیست؟

صرافی اکسکوینو در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در صنعت رمزارزها آغاز کرده و چندین هزار کاربر دارد و از هزاران ارز مختلف پشتیبانی میکند و شما میتوانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را در این صرافی انجام دهید.

یکی از نکات مهم صرافی های ایرانی این است که با توجه به تحریم ها و فشارهای مالی که از طرف کشورهای مختلف به کشور ایران وارد می شود ولی باز هم این صرافی ها توانسته اند نسبتا خدمات مناسبی را برای کاربر ایرانی در این صنعت فراهم کنند.

شما برای اینکه از این صرافی ایرانی استفاده کنید به صورت خیلی ساده باید وارد وب سایت رسمی این شرکت شوید و پس از اینکه ثبت نام خود را تکمیل نموده و مراحل احراز هویت را به اتمام رساندید می توانید به راحتی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، شیبا، دوج کوین و غیره را خرید و فروش نمایید.

البته باید خاطرنشان کنیم که شما در کنار استفاده از صرافی، کیف پول ارز دیجیتال مخصوص اکسکوینو را هم دارید که دارایی های دیجیتال خود را در آن می توانید نگهدارید. یکی از نکات مهم این صرافی ایرانی نیز داشتن کوین مخصوص خودشان است به اسم اکسکوین است.

این توکن که سامانه اکسکوینو از آن به منزله روشی برای امتیاز دادن به مخاطبان خود استفاده می کند، که به اشتباه خیلی ها فکر می کنند که این صرافی میخواز خرید و فروش این ارز سود کسب کند اما این صحیح نیست و قصد این شرکت از خلق این کوین صرفا بالا بردن سطح وفاداری کاربران می باشد. این توکن بر بستر اتریوم است و در هیچ صرافی خارجی دیگر نیز ثبت نگردیده است.

 

 

اگر وارد این صرافی شدید و دیدید که جشنواره ای در حال انجام اشت که در این جشنواره توکن شرکت اکسکوینو یعنی همان اکسکوین داده میشود بدانید که کل این پروسه یکی از روش های تبلیغاتی شرکت است که از طریق معرفی دوستان به یکدیگر در حال انجام است که روش معمولی در خیلی از شرکت های ایرانی برای تبلیغات می باشد.

خیلی از سایت ها به بدگویی از این صرافی پرداختند و پروژه اکسکوین را کلاهبردای خطاب کردند ولی این صحیح نیست و طبق توضیحاتی که در این مقاله دادیم تمامی پروسه منطقی و عادلانه به نظر میرسد ولی حتما قبل از استفاده از هر صرافی در مورد چگونگی روش های تبدیل و کارمزدها تحقیق کنید.


 

نوبیتکس

صرافی نوبیتکس یکی از صرافی های معروف ایرانی است که با هزاران کاربر و پشتیبانی از ارزهایی مثل دش، لایتکوین، ترون، بایننس کوین و متیک توانسته جایگاه خوبی را در بین صرافی های دیجیتال ایرانی باز کند.

نوبیتکس از سه واژه نو و بیتکوین و اسکچنج تشکیل شده است.

این شرکت در سال ۱۳۹۶ در باشگاه کارآفرینی تیوان تاسیس شده است و این صرافی آنلاین هر هفت روز هفته و در کل بیست و چهار ساعت شبانه روز با کارزران خود خدمات ارائه میکند.

یکی از موضوعات بسیار جدید و جالبی که این صرافی‌به ابزارهای خود اضافه کرده است موقعیت فروش تهدی است.

این ابزار به طور کلی به کاربر کمک می کند تا زمان هایی که بیت کوین و کل بازار ارزهای دیجیتال نزولی باشد هم بتوانید از معاملات خود سود کنید.

 

 

در گذشته شما چون فقط میتوانستید به خرید و فروش ارزها بپردازید زمانی که بازار نزولی می شد این احتمال که شما به سود برسید در کوناه مدت به ندرت اتفاق میفتاد اما با این ابزاز جدید شما میتوانید در ریزش بازار هم دلاری کسب درآمد کنید.

البته نگران نباشید و فکر نکنید که محاسبات این نوع از معامله خیلی پیچیده است و نیاز به دانش ریاضی‌ بالایی دارد.

در قسمتی از این ابزار ماشین حساب فروش تعهدی وجود دارد.

یکی از بخش‌های جذاب این صرافی نوبیتکس مگ می‌باشد.

در این مجله شما میتوانید آخرین مطالب ارز دیجیتال را مشاهده کنید و‌ با توجه به تنوع محتوایی این اخبار، شما میتوانید در دسته بندی های مختلفی از بازار ارزهای دیجیتال، اطلاعات به روزی را دریافت نمایید.

البته تعدادی از مقاله ها هم در مورد مفاهیم پایه ارائه شده است تا مخاطب از اطلاعات صفر هم بتواند در این پروسه، پیشرفت آموزشی داشته باشد.

یکی از قابلیت های این وبسایت این است که دسته بندی اخبار با موضوعات داغ نیز‌ دارد تا کاربر بتواند سرخط مهم و جنجالی اخبار بازار را دریافت کند.

تمامی شبکه های مختلف اجتماعی این رسانه در وبسایت این شرکت قابل دسترسی هستند تا مخاطب بتواند در هر شبکه ای که فعالیت بیشتری دارد، از محتوای بازار اطلاع رسانی مناسبی را در همان پلتفرم دریافت کند.

باید خاطر نشان کرد که در بخش دیگری از این سایت شما میتوانید مطالب و ویدئو های تحلیلی و آموزشی را نیز مشاهده فرمایید.

 

 

والکس چیست؟

خیلی از افراد والکس را با والت اشتباه میگیرند. در بازار ارزهای دیجیتال، شما برای نگهداری دارایی خود نیاز به کیف پول دیجیتالی دارید. این کیف پول را در اصطلاح والت می گویند.

اما والکس یک پلتفرم آنلاین خرید و فروش رمزارز می باشد.

حالا واقعا والکس چیست؟

در این پلتفرم، مخاطبان می توانند قیمت های پیشنهادی خود را برای خرید یا فروش رمزارزها ارائه دهند و در نتیجه می توانند مستقیما با یکدیگر وارد معامله شوند.

این تیم متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران می باشند تا هدف خود را که برداشتن محدودیت های مبادلات ارزهای دیجیتال در داخل کشور است، محقق سازند.

از لحاظ امنیتی این صرافی دارای ویژگی های زیر است:

۱. استفاده از سرورهای اختصاصی

۲. تایید دو مرحله ای

۳. انتقال داده از طریق SSL

۴. ایجاد حد ضرر


 

تعداد کاربر این پلتفرم به بیش از یک میلیون نفر رسیده که نشانه خدمات مناسب ارائه شده به کاربر را دارد و پشتیبانی این پلتفرم نیز بیست و چهار ساعته و از طریق چت و تماس تلفنی بر قرار میگردد.

از مهم ترین نکات این صرافی میزان درصد کارمزد معاملات می باشد که این درصد در هر بار برداشت و دریافت متفاوت است.

در این صرافی کارمزد هر معامله با در نظر گرفتن جمع کل معامله های صورت گرفته در سی روز گذشته و البته به صورت پلکانی محاسبه می گردد.

از سطح اول که از صفر تا ده میلیون تومان است، 0.35 درصد به عنوان کارمزد معامله شروع میشود و در سطح هشتم که بیشتر از بیست میلیارد است به 0.1 درصد کاهش پیدا میکند.

برای ثبت نام کافی است به وسایت رسمی این شرکت وارد شده و پس از وارد کردن اطلاعات اولیه و تکمیل مراحل احراز هویت میتوانید به خرید و فروش ارز دیجیتال خود بپردازید و از امکانات فراوانی که این پلتفرم در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید.

به صورت کلی میتوان اشاره کرد که صرافی ها مکانی برای تبدیل دارایی ها هستند و مکان درست و اصولی نگهداری دارایی های دیجیتالی به صورت امن، کیف پول های ارز دیجیتال می باشد که هم به صورت نرم افزاری و هم به صورت سخت افزاری در بازار موجود می باشد.

صرافی ها مکان مناسبی برای ترید و نوسان گیری روزانه شما هستند.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram