آیا میدانید: که زمين از حيث بزرگي پنجمين و از حيث فاصله با خورشيد، سومين سياره نظومه شمسي است ؟
logo

بهترین نرم افزارهای تولید محتوا را بهتر بشناسید


برای تولید محتوا نرم افزارهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها می توانند روی کیفیت محتوای تولید شده نقش بسزایی داشته باشند. این نرم افزارها را باید ابزارهایی بدانیم که به ما کمک می کنند تا یک محتوای خلاقانه و جذاب برای شبکه های اجتماعی وب سایت ها و هر پلتفرم دیجیتال دیگری تولید کنیم. نرم افزارهای تولید محتوا برای طراحی و گرافیک، تولید ویدیو، مدیریت محتوا و... به کار گرفته می شوند.  اگر بخواهید مخاطب را با برند خود بهتر و بیشتر آشنا کنید، می توانید از این نرم افزارها کمک بگیرید. اگر این روزها در حال آموزش تولید محتوا هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در ارتباط با این نرم افزارها به دست آورید پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

برنامه های مناسب برای تولید محتوا

آیا تاکنون به این اندیشه دهید که نرم افزارهای تولید محتوا چرا از اهمیت بالایی برخوردار هستند؟ با توجه به اینکه این روزها محتواهای مختلفی در اینترنت و شبکه های اجتماعی وجود دارند، بنابراین اگر بخواهید خود را در میان رقبا بالا بکشید. پس لازم است از این نرم افزارها برای جذاب کردن محتواهای تولیدی استفاده کنید از مهمترین برنامه هایی که شما برای تولید محتوا به آنها نیاز دارید می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

ابزارهایی برای تغییر اندازه عکس

در زمان سفارش تولید محتوای متنی به صورت متداول کارفرماها تاکید دارند که در کار آنها عکس هایی با سایز متناسب و دلخواه قرار گرفته شود. اما برای اینکه ابعاد تصویری که قرار است در محتوا قرار داده شوند با سایت هماهنگ باشد، لازم است از ابزارهایی برای تغییر سایز تصویر استفاده کنید.

ابزارهایی برای ادیت و ویرایش تصاویر

برای ادیت و ویرایش تصاویر معمولا از نرم افزارهایی استفاده می شود که بتوانند افکت خوبی به آنها بدهد. با کمک این ابزارها شما می توانید فیلترهایی را به کار بگیرید و رنگ و جذابیت عکس را چندین برابر کنید.

ابزارهایی برای برندینگ

یکی از مهمترین بخش هایی که برای تولید محتوا به آن باید توجه شود برندینگ است. شما با کمک برندینگ می توانید نام کسب و کار خود را در سایت ها و شبکه های اجتماعی مطرح کنید؛ از این رو لازم است ابزارهایی به کار گرفته شوند تا با کمک آنها واترمارک، انواع لوگو، نشان اختصاصی و... روی ویدیوها و تصاویر درج شود.

ابزارهای تولید و ادیت محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی را باید از محتواهایی بدانیم که این روزها بیشتر برندها استفاده های فراوانی از آن دارند. معمولا محتواهای ویدیویی محبوبیت فراوانی در بین مردم داشته و از این رو اشخاصی که می خواهند با کمک ویدیو کسب و کار خود را بیشتر از پیش مطرح کنند از آنها استفاده می کنند. معمولا اشخاصی که در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام به فعالیت می پردازند از این ابزارها استفاده بسیاری دارند.

 

آشنایی با بهترین نرم افزارهای تولید محتوا

اگر به فکر تولید محتوا هستید، لازم است از ابزارهای در این زمینه وجود دارند هم استفاده کنید و با به کارگیری آنها یک محتوای حرفه ای و جذاب را تولید کنید. بالا بودن آگاهی افرادی که در حیطه تولید محتوا مشغول فعالیت هستند موجب می شود تا این نرم افزارها به درستی مورد استفاده قرار گیرند و محتوایی مورد پسند مخاطب ایجاد شود. در ادامه بهترین و محبوب ترین نرم افزارها برای تولید انواع محتوا را شرح خواهیم داد.

فتوشاپ

فتوشاپ یکی از قدیمی ترین و معروف ترین ابزارهای ویرایش عکس به شمار می رود. با توجه به امکانات گسترده ای که این نرم افزار دارد آن را از پایه ایی ترین ابزارها برای تولید محتوا باید بدانیم. هدفی که این نرم افزار دارد ویرایش عکس ها با فرمت های گوناگون است. با توجه به اینکه این نرم افزار از ابزارهای مختلفی برای ویرایش استفاده کرده است، افراد مبتدی تا حرفه ای همگی می توانند از آن استفاده کرده و تغییرات لازم را روی عکس خود پیاده کنند.

پریمیر پرو

پریمیر پرو را باید جامع ترین ابزار برای ویرایش ویدیو بدانیم. این نرم افزار با کمک پیشرفته ترین ابزارهایی که در آن اعمال شده می تواند هر تغییری را در یک ویدیو امکان پذیر کند. با کمک این نرم افزار شما می توانید هر تغییری که در ویدیو لازم است را انجام دهید. کار کردن با پریمیر پرو نسبت به دیگر نرم افزارها کمی زمانبر است؛ اما در هر حال می توانید یک محتوای فوق العاده با کیفیت را داشته باشید.

 

اتوپلی مدیا استودیو

همانطور که می دانید محتواهای آموزشی کاربردهای بسیار زیادی دارند و بخش گسترده ای از دنیای تولید محتوا را توانسته اند تاکنون به خود اختصاص دهند؛ از این رو استفاده از نرم افزاری حرفه ای برای تولید این نوع از محتواها امری ضروری به شمار می آید. اتو پلی مدیا استودیو را باید یکی از این ابزارها بدانیم؛ زیرا با کمک آن می توان یک محتوای چند رسانه ای بسیار با کیفیت را تولید کرد.

 اتو پلی مدیا از رقبای فراوانی برخوردار است، اما تاکنون نرم افزاری جامع مانند آن به بازار وارد نشده است. طراحان این نرم افزار با توجه به اینکه توانسته اند فرمت های بسیار زیادی را جمع آوری کردند کاربر به آسانی می تواند تمام نیاز خود را از طریق این نرم افزار برطرف کند.

آدوبی آدویشن

پادکست و نریشن از انواع محتواهایی هستند که این روزها طرفداران فراوانی دارند. اگر در این حوزه مشغول فعالیت هستید آدوبی آودیشن می تواند به شما کمک کند تا تغییرات و جلوه های صوتی خوبی را روی کار خود قرار دهید. یک صدای باکیفیت که طنینی گوش نواز و افکت های حرفه ای داشته باشد قطعا بهتر می تواند در ذهن مخاطب جای بگیرد.

Quora

با در نظر گرفتن اینکه سیستم ها معمولاً به شکلی طراحی می شوند که برای تولید محتوا مناسب باشند، اما این روزها حجم زیادی از محتواها با کمک گوشی های هوشمند تولید خواهند شد. اشخاصی که در حوزه تکنولوژی فعالیت دارند با توجه  به این مسئله نرم افزارهایی را تولید کرده اند که با کمک آنها بتوان حتی با موبایل هایی که در اختیار دارید محتوایی ارزشمند را تولید کنید.  Quoraرا باید از نرم افزارهای پرکاربردی بدانیم که در لیست بهترین ها قرار گرفته است و با توجه به جامع بودن آن می توان بهترین محتوا را تولید کرد.

تری دی مکس

یکی از نرم افزارهای مطرح و محبوبی که خیلی مورد استفاده قرار می گیرد تری دی مکس است. تری دی مکس را معمولاً برای تولید محتواهای ویدیوی مورد استفاده قرار می دهند. به این موضوع دقت کنید که همیشه خلاقیت نمی تواند یک محتوای مناسب را تولید کند؛ بلکه شما باید از تکنولوژی هم برای تولید محتوا استفاده کنید. تری دی مکس تکنولوژی را با خلاقیت انسانی تلفیق می کند و به آسانی تولید کنندگان می توانند انیمیشن های سه بعدی را بسازند.

استوری لاین

اگر به دنبال نرم افزاری هستید که محتوای آموزشی شما را حرفه ای تر جلوه دهدتا با کمک آن بتوانید مخاطب بیشتری را جذب کنید استوری لاین می تواند در این زمینه به شما کمک کند. امکانات این نرم افزار بسیار کامل و جامع است و همین موضوع به سرعت تولید محتوای شما می افزاید. ساده بودن کار با استوری لاین، امکان آزمون سازی، برخورداری از انواع افکت ها به صورت پیش فرض، امکان به وجود آوردن محتواهای متنوع، سازگاری بسیار بالا با زبان فارسی و... از ویژگی های استوری لاین به شمار می آید.

افترافکت

احتمالاً تاکنون بارها نام افتر افکت به گوش تان خورده است، مخصوصاً اگر در زمینه موشن گرافیک فعالیت داشته باشید. موشن گرافیک را باید از پرطرفدارترین انواع محتواهای تصویری بدانیم. تولید کنندگان موشن گرافیک از  افتر افکت برای فعالیت در این حوزه کمک می گیرند. اگر تاکنون با این نرم افزار سر و کار داشته اید، قطعاً از امکانات بسیار خوبی که دارد بی اطلاع نیستید. با کمک امکانات فراوانی که افتر افکت در اختیار شما قرار می دهد قطعاً می توانید محتوایی فوق العاده را تولید کنید.

نرم افزارهای مناسب برای ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ از شیوه های جدیدی است که افراد زیادی برای تبلیغات کسب و کار خود از آن استفاده می کنند. از نرم افزارهایی که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند می توانیم به

  • Movable ink
  • BEE
  • GetRrsponse
  • ZenPen
  • Sender

اشاره داشته باشیم. اگر به دنبال جامع ترین نرم افزار برای ایمیل مارکتینگ هستید پیشنهاد ما به شما Movable ink است.

سخن پایانی

نرم افزارهای تولید محتوا آنقدر زیاد هستند که در یک مقاله نمی توان همه آنها را معرفی کرد. با کمک نرم افزهایی که در این مطلب از آنها یاد کردیم، می توانید سطح کیفی محتواهای تولیدی توسط خودتان را به بالاترین حد ممکن برسانید. اشخاصی که قصد دارند به حوزه تولید محتوا ورود کنند لازم است تا اطلاعات جامع و کافی را در خصوص این نرم افزارها داشته باشند. با توجه به اینکه در چه حوزه ای به تولید محتوا مشغول هستید، می توانید هر کدام از نرم افزارهای نام برده شده را مورد استفاده قرار دهید و بهترین ها را به مخاطب عرضه کنید.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram