آیا میدانید: که خوکها به لحاظ فيزيک بدني ، قادر به ديدن آسمان نيستند ؟
logo

ثبت نام و آموزش صرافی BingX در بینگ ایکس ایران


بینگ ایکس از مهم‌ترین صرافی‌ها در زمینه ارائه خدمات ارز دیجیتال به کاربران است. صرافی bingx در سال 2018 کار خود را شروع کرده و تا به حال خدمات مختلفی در زمینه معاملات مربوط به ارزهای دیجیتال به کاربران خود عرضه کرده است. این صرافی بستری امن و مطمئن برای انجام سرمایه‌گذاری با شیوه‌ای ساده و جذاب را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر شما هم می‌خواهید با ثبت نام و آموزش صرافی معاملات bingx با بینگ ایکس ایران آشنا شوید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

 

آشنایی با آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس

خدمات ارائه شده در صرافی بینگ ایکس برای انجام سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی، در اپلیکشین تلفن همراه و نسخه وب موجود است. تمام کاربران گوشی‌های اندروید و آیفون می‌توانند از خدمات این شرکت استفاده کنند. فقط کافی است اپلکیشین را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنند. در ادامه با نحوه ثبت نام در صرافی معاملات bingx از طریق وب آشنا می‌شوید.

در مرحله اول باید به آدرس سایت رفته و در قسمت بالا و سمت راست صفحه روی دکمه register کلیک کنید.

پس از کلیک روی این گزینه، صفحه‌ای به شکل زیر برای شما باز می‌شود.

سپس در باکس اول ایمیل و در باکس دوم، یک کلمه عبور بنویسید. کلمه عبور شما باید امن و مطمئن بوده و افراد دیگر به راحتی نتوانند به آن دست پیدا کنند. البته در این قسمت می‌توانید شماره تلفن خود را نیز قرار دهید. در این صورت، برای شما یک کد تایید ارسال می‌شود که باید آن را در باکس زیر قرار دهید.

در این مرحله دیگر ثبت نام شما به پایان رسیده و دارای حساب کاربری در سایت بینگ هستید.

معرفی بهترین صرافی بینگ ایکس در ایران

بهترین صرافی بینگ در ایران کدام صرافی است؟ این سوال از مهم‌ترین سوالاتی است که به ذهن معامله‌گران در بازارهای مختلف خطور می‌کند. اگر به دنبال بهترین شرکت صرافی در این زمینه هستید، شرکت بینگ ایکس ایران بهترین شرکت در این زمینه در کشور ایران است؛ اما چه آیتم‌هایی این شرکت را به بهترین شرکت صرافی تبدیل کرده؟ در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی که باعث جذب کاربران زیادی شده آشنا می‌شوید. اگر بخواهیم یکی از مهم‌ترین صرافی‌ها در زمینه کپی تریدینگ را نام ببریم، باید به صرافی بینگ اشاره کنیم. شما در کپی تریدینگ به آسانی قادر خواهید بود با بررسی سابقه معاملات تریدرهای صرافی، اکانت خود را به حساب آن‌ها وصل کنید و معاملات خود را با توجه به معاملات آن‌ها انجام دهید.

برخورداری از پشتیبانی فارسی

بسیاری از افراد تسلط خوبی بر زبان انگلیسی ندارند؛ به همین دلیل، تمایل دارند تا از پشتیبانان فارسی کمک بگیرند. سایت بینگ ایکس ایران شرایطی را فراهم آورده تا شما از طریق پشتیبانی فارسی در تلگرام این صرافی، بتوانید به پاسخ سوالات خود دست پیدا کنید. این مزیت بسیار بزرگی است که شما کم‌تر می‌توانید آن را در صرافی‌های دیگر پیدا کنید.

احراز هویت بدون نیاز به استفاده از kyc

یکی از مشکلات رایج کاربران در معاملات مختلف احراز هویت است. شما در سایت بینگ ایران نیازی به احراز هویت ندارید و به راحتی می‌توانید معاملات خود را انجام دهید.

مکان اتصال اکانت به تریدینگ ویو

تریدینگ ویو یکی از مهم‌ترین سایت‌ها در زمینه ارزیابی بازارهای مالی است. در این سایت، ابزارهای زیاد و منحصر‌به‌فردی برای تجزیه و تحلیل بازارهای مالی وجود دارد. شما عزیزان از طریق این ابزارها می‌توانید به راحتی بازارهای مالی را تجزیه و تحلیل کنید و با آگاهی کامل از بازار، معاملات خود را انجام دهید.

امکان معامله فارکس، ارز دیجیتال و طلا

در این سایت شما قادر هستید علاوه بر معاملات ارزهای دیجیتال، معاملات در بازار فارکس (جفت ارزهای فیات، طلا، شاخص‌های سهام و …) را نیز انجام دهید.

انجام معاملات با کارمزد پایین

در بسیاری از صرافی‌ها برای انجام معاملات، کارمزدهای هنگفتی دریافت می‌شود؛ اما در صرافی بینگ ایکس ایران هزینه کارمزد معاملات بسیار پایین بوده و مانند بایننس است. میانگین کارمزد این صرافی حدود چهار درصد بوده که بسیار ناچیز است. در واقع، این صرافی ایرانی بیشتر با این کار به منافع مشتریان خود کمک کرده است.

نگاهی بر بهترین سایت صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس از مهم‌ترین پلتفرم‌ها به شمار می‌رود. این صرافی با داشتن امکانات زیاد برای تریدرها به بهشت آن‌ها تبدیل شده است. آغاز به کار این صرافی از سال 2018 بوده و دفتر آن در سنگاپور مستقر است. شما عزیزان قادر هستید در آن معامله فیوچرز، اسپات، NFT کپی تریدینگ، و ... را انجام دهید؛ همچنین علاوه بر بازار ارز دیجیتال، از بازار فارکس هم پشتیبانی می‌کند. مزیت بزرگ آن نسبت به رقبا کارمزد بسیار پایین آن است که به صرفه‌جویی در هزینه‌های کاربران کمک زیادی کرده است. البته این سایت دارای پشتیبانی فارسی آنلاین و ایمیل در طول روزهای هفته است.

به همین دلیل، نگران کاربران ایرانی در این زمینه به طور کامل برطرف شده است. علاوه بر این، شما از مشکلات ناشی از تحریم‌ها نیز در این زمینه نگرانی نخواهید داشت. از دیگر ویژگی‌های مهم این سایت رابط کاربری آسان آن و امنیت بالا بوده و شما به راحتی می‌توانید با نصب اپلیکیشن آن در گوشی‌های اندروید و آیفون از امکانات این سایت استفاده کنید.

علاوه بر این، زمان تایید برداشت ارز دیجیتال معمولا در کم‌تر از ۱۰ دقیقه انجام می‌شود. این سایت دارای پشتیبانی از شبکه‌های بلاک چین است. شما در زمان ثبت‌نام از پاداش ۱۲۰ دلاری بهره‌مند خواهید شد. مزیت بزرگ دیگر این سایت برای تریدرهای حرفه‌ای، امکان اتصال به سایت تریدینگ ویو است. سایت بینگ ایکس ایران یکی از بهترین شرکت‌های صرافی است که بهترین خدمات را در بازار مالی با کم‌ترین کارمزد به شما ارائه می‌کند. پشتیبانان این سایت در کم‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ می‌دهند. همچنین برای استفاده از بینگ شما نیازی به استفاده از نرم‌‍افزار تغییر آی پی ندارید و می‌توانید بدون هیچگونه نرم افزار جانبی وارد آن شده و ثبت‌نام خود را انجام دهید. 

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram