آیا میدانید: که زرافه ايستاده وضع حمل مي کند و نوزادش از فاصله ١٨٠ سانتي متري به زمين ميافتد ؟
logo

خرید قطعات تویوتا و لکسوس


درباره تویوتا

از بزرگترین خودروسازان ژاپن و پر فروش‌ترین برندهای جهان است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام یدکیجات، اولین خط تولید اتومبیل این شرکت توسط کیشیرو تویودا و در کارخانه شرکت نساجی صنایع تویوتا، که متعلق به پدرش (ساکیشی تویودا) بود، راه‌اندازی شد.
تویوتا مالک برندهای دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز می‌باشد.سهام این کمپانی در بازار بورس نیویورک، بورس لندن و بورس توکیو معامله می‌شود....
این شرکت همواره به ساخت خودروهای مقاوم مشهور است و با این خصیصه، محصولات تویوتا هر ساله در لیست پرفروش ترین خودروها در نقاط مختلف جهان دیده می‌شوند...
شاسی بلندهای تویوتا در پیمودن مسیرهای آفرود، در میان پرچمداران هستند، تویوتا همچنین در کارنامه خود ساخت خودروهای اسپرت نامداری چون سوپرا را نیز دارد.
 

درباره لکسوس

لکسس یا لکسوس - Lexus -شرکت خودروسازی ژاپنی است، که وظیفه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس شرکت تویوتا را بر عهده دارد.
شرکت لکسس در سال ۱۹۸۹ توسط مدیرعامل وقت تویوتا؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد.
امروزه لکسس به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص، در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند و یکی از ۱۰ نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌شمار می‌آید.
ریشه‌های تأسیس لکسس به پروژه‌ای مخفی بازمی‌گردد، که توسط کمپانی تویوتا بمنظور طراحی و ساخت خودرویی سدان در سال ۱۹۸۳ با نام پروژه اف۱ آغاز و در سال ۱۹۸۹ با عرضه خودروی لکسس ال‌اس راه‌اندازی شد...


پرفروش‌ترین سدان‌های تویوتا

۱.تویوتا کرولا
۲.تویوتا کمری
۳.تویوتا پریوس
۴.تویوتا یاریس
 
پرفروش‌ترین شاسی بلندهای تویوتا

۱.تویوتا لندکروز
۲.تویوتا پرادو
۳.تویوتا راوفور
۴.تویوتا اف جی کروزر
 
با لکسوس‌ های شاسی‌بلند آشنا شوید

۱.لکسوس LX
۲.لکسوس NX
۳.لکسوس RX
 
باور های نادرست رایج در مورد قطعات غیر اصلی

باور نادرست اول: قطعه اصلی از غیر اصلی گرانتر است.
ممکن است قیمت قطعات غیر اصلی قطعات لکسوس از اصلی ارزانتر باشند اما هر ارزانی بی دلیل نیست. این ارزانی صرفا به دلیل این است که تولید کننده قطعه غیر اصلی مجبور شده برای پیدا کردن بازار برای قطعه خود، آن قطعه را با مواد اولیه بی کیفیت تری و شرایطی که قطعا استانداردهای تویوتا را رعایت نکرده تولید کند و این یعنی قطعه غیر اصلی عمر کمتر و عملکرد ضعیف تری خواهد داشت و ممکن است مصرف کننده به جای یک بار خرید آن قطعه را دو بار یا چند بار دیگر خریداری کند

باور نادرست دوم: اگر روی جعبه نام تویوتا یا لکسوس باشد، این قطعه اصلی است.

متاسفانه هزاران قطعه روزانه با نام قطعه اصلی تویوتا به مصرف کننده عرضه می شود که تشخیص اصل بودن و یا غیر اصل بودن آن صرفا بدلیل اینکه قطعه در کارتن تویوتا بسته بندی شده یا شماره فنی قطعه روی کارتن چاپ شده امکان پذیر نیست. تنها راهی که خیال یک مصرف کننده را از خرید قطعه اصلی تویوتا راحت خواهد کرد این است که قطعه خود را که دارای هولوگرام ایرتویا می باشد و در فروشگاه مرکزی ، شعبات فروش قطعه شرکت ایرتویا بصورت گسترده عرضه میگردد خریداری نمایند. (لنت ترمز تویوتا)

باور نادرست سوم: قطعه اصلی و غیر اصلی عملکرد یکسانی دارند.

دلیل خوشنامی و ماندگاری تویوتا استانداردهای سختگیرانه و توجه به جزئیات است که همواره در خرید مواد اولیه و تولید بکار می برد است. رعایت این استانداردها باعث گردیده مشتریان وقتی از محصولات تویوتا استفاده می کنند فقط امنیت و آرامش در ذهن آنها تداعی شود. قطعات عرضه شده نیز توسط این شرکت تمام این استانداردها را رعایت کرده اند، اما آیا شرکت تولیدکننده غیر اصلی می تواند ادعای آن را داشته باشد که قطعه آنها نیز این استانداردها را طی کرده است؟

درباره وب سایت یدکیجات

سایت یدکیجات به صورت پلی بین مصرف کننده و تامین کنندگان قطعات تویوتا یدکی عمل می کند به این صورت که فروشندگان معتبر لوازم یدکی موجودی و قیمت کالای خود را در سایت اعلام میکنند و مشتریان می توانند با جستجوی قطعه مورد نظر خود نسبت به خرید از بهترین فروشنده اقدام نمایند. تلاش ما همواره بر معرفی فروشندگان خوش نام و معتبر می باشد بنا بر این شما می‌توانید با آسودگی خیال نسبت به خرید اقدام نمایید.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram