آیا میدانید: که عقرب ها تنها موجوداتي هستند که اشعه راديو اکتيو تاثيري بر آنها ندارند ؟
logo

راهنمای خرید کولرگازی گری و کریر و جنرال گلد و ال جی و سامسونگ


راهنمای خرید کولرگازی گری و کریر و جنرال گلد و ال جی و سامسونگ

  1. راهنمای خرید کولر گازی بر اساس ظرفیت: ظرفیت کولر گازی نشان‌دهنده توانایی آن در تأمین گرمایش و سرمایش محیط است. برای انتخاب مدل مناسب، متناسب با اندازه محیط خود از ظرفیت مناسب استفاده کنید.
  2. کیفیت ساخت: کیفیت ساخت کولر گازی بسیار مهم است. کولرگازی با کیفیت ساخت عمر مفید بیشتری دارد و کارایی بهتری ارائه می‌دهد.
  3. صرفه‌جویی در انرژی: از کولرگازی‌هایی که با استفاده از تکنولوژی‌های صرفه‌جویی در انرژی تجهیز شده‌اند استفاده کنید تا در هزینه‌های مصرفی صرفه‌جویی کنید. نوع برق مصرفی به صورت تک فاز و سه فاز می باشد.
  4. نویز: سطح صدا تولید شده توسط کولر گازي نیز مهم است. اگر قصد دارید کولرگازی در مکان‌هایی با حساسیت به نویز استفاده کنید، به این موضوع توجه داشته باشید. سوپر سایلنت عملکردی کم صدا دارد.
  5. قیمت: همیشه قیمت کولر گازی نیز یکی از معیارهای انتخاب محصول است. قبل از خرید، بازار را مطالعه کرده و به مقایسه قیمت‌ها پرداخته تا مدلی که با بودجه‌تان مطابقت دارد را انتخاب کنید.
  6. نظرات مشتریان: نظرات و تجربیات دیگران در مورد استفاده از کولرگازی ممکن است به شما در انتخاب کمک کنند. مطالعه نظرات مشتریان می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهد. با توجه به این عوامل و با مقایسه مدل‌ها و برندهای مختلف، می‌توانید کولر گازی مناسبی برای خانه یا محیط خود انتخاب کنید. برخی کولرگازی‌ها برای هر دو فصل مناسب هستند، در حالی که برخی تنها برای یکی از این دو فصل مناسب اند.

 

 

برند برتر کولر گازی بر اساس کیفیت

خرید کولر گازی یک تصمیم مهم در زندگی است. انتخاب یک کولرگازی مناسب، علاوه بر تاثیر کیفیت هوای داخلی، در صرفه‌جویی انرژی و هزینه‌های مصرفی نیز تأثیرگذار است. در این متن به راهنمای خرید کولر گازی گری و کریر و جنرال گلد و ال جی و سامسونگ می‌پردازیم.

  1. کولر گازی گری (Gree):
    برند گری به خاطر کارایی بالا و قیمت کولر گازی مناسب خود معروف هستند. کولرگازی‌های گری در طیف گسترده‌ای از ظرفیت‌ها و مدل‌ها عرضه می‌شوند. برای انتخاب کولر گازي گری مناسب، ابتدا باید نیازهای گرمایش و سرمایش خانه یا محیط را مشخص کنید. سپس مدل و ظرفیت مناسب انتخاب کنید.
  2. برای خرید ارزانترین کولرگازی های گری جمله روبرو را در گوگل سرچ کنیدو وارد اولین نتیجه شوید : خرید کولرگازی گری از بانه مارکت
  3. کولر گازی کریر (Carrier):
    محصولات کریر با طراحی زیبا و کارایی بالا شناخته می‌شوند. کریر از تکنولوژی‌های پیشرفته در ساخت کولرگازی‌ها استفاده می‌کند که به بهبود کارایی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. قبل از خرید کولر گازی کریر، اطلاعات دقیقی از نیازهای گرمایش و سرمایش خود داشته باشید تا بتوانید مدل مناسب را انتخاب کنید.     https://banehmarkt.com/heating-and-cooling/carrier
  4. برای خرید ارزانترین کولرگازی های کریر جمله روبرو را در گوگل سرچ کنید و وارد اولین نتیجه شوید : خرید کولرگازی کریر از بانه مارکت
  5. کولر گازی جنرال گلد (General Gold):
    این کولر گازی‌ها با طراحی مدرن و کیفیت بالا معروف هستند. برای خرید کولرگازی جنرال گلد، به بهره‌وری و کیفیت ساخت آن توجه کنید. در صورت امکان، نظرات مشتریانی که از این محصول استفاده کرده‌اند را بررسی کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.
  6. برای خرید ارزانترین کولرگازی های جنرال گلد جمله روبرو را در گوگل سرچ کنیدو وارد اولین نتیجه شوید : خرید کولرگازی جنرال گلد از بانه مارکت
  7. کولر گازی ال جی (LG):
    این برند با ترکیب فناوری و طراحی زیبا شناخته می‌شوند. ال جی به بهره‌وری انرژی و کارایی محصولات خود توجه ویژه‌ای دارد. قبل از خرید کولرگازی ال جی، از مشخصات فنی و امکانات آن آگاه شوید تا متناسب با نیازهای خود انتخاب کنید.    https://banehmarkt.com/heating-and-cooling/lg
  8. برای خرید ارزانترین کولرگازی های ال جی جمله روبرو را در گوگل سرچ کنیدو وارد اولین نتیجه شوید : خرید کولرگازی ال جی از بانه مارکت

      5 . کولر گازی سامسونگ (Samsung):
       برند سامسونگ با کیفیت ساخت و قابلیت‌های متنوع شناخته می‌شوند. برای خرید کولر گازی سامسونگ، به مواردی مانند توان مبرد، صدا، و کیفیت ساخت آن   توجه کنید.      https://banehmarkt.com/heating-and-cooling/samsung

برای خرید ارزانترین کولرگازی های سامسونگ جمله روبرو را در گوگل سرچ کنیدو وارد اولین نتیجه شوید : خرید کولرگازی سامسونگ از بانه مارکت

  6. کولرگازی های جنرال گلد ارزانترین و اجنرال گرانترین کولرهای بازار هستند .   https://banehmarkt.com/heating-and-cooling/ogeneral  https://banehmarkt.com/heating-and-cooling/general

برای خرید ارزانترین کولرگازی های اجنرال جمله روبرو را در گوگل سرچ کنیدو وارد اولین نتیجه شوید : خرید کولرگازی اجنرال از بانه مارکت

انواع کولر گازی گری و کریر و جنرال گلد و ال جی و سامسونگ

در بازار کولرگازی، می‌توان انواع مختلفی از این دستگاه‌ها را پیدا کرد. این کولرها به سه دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

  1. کولرهای یک تکه (پنجره‌ای): این نوع در پنجره یا دیوار خارجی ساختمان قرار می‌گیرد. به دلیل نصب نسبتاً ساده و هزینه نسبتاً پایین، محبوبیت زیادی دارند. آنها به صورت تکه واحد عمل می‌کنند و برای خنک کردن یک اتاق یا فضای کوچک مناسب هستند.
  2. کولرهای دو تکه (اسپلیت دیواری): شامل دو واحد مجزا هستند. واحد داخلی در داخل اتاق و واحد خارجی در خارج از ساختمان نصب می‌شود. توسط لوله‌های مسی که هوای گرم را به بیرون انتقال می‌دهد و لوله‌های مسی که فریون را به واحد داخلی منتقل می‌کنند، به هم متصل هستند. برای استفاده در فضاهای کوچک و متوسط مناسب هستند.
  3. کولرهای پرتابل (قابل حمل): دارای یک واحد و دستگاه‌هایی برای انتقال هوا به خارج از ساختمان هستند. یک گزینه انعطاف‌پذیر و متناسب با نیازهای مختلف مکانیکی برای خنک کردن فضاهای کوچک و میانی مناسب هستند. برای اتاق‌هایی که نصب کولرهای یک تکه ممکن نیست مناسب هستند.
  4. کولر ایستاده : این مدل به صورت عمودی بر روی سطوح مسطح قرار می گیرد که معمولا در ادارات و مکان های عمومی بیشترین کاربرد را دارد. ظرفیت 36 تا 60 هزار مناسب فضاهای بزرگ می باشد.
  5. کولر سقفی (سانترال): یک سیستم متمرکز برای خنک کردن فضاهای بزرگتر مانند منازل، ادارات یا فضاهای تجاری می باشد. معمولاً به سقف نصب و از یک شبکه لوله‌کشی برای توزیع هوا استفاده می‌کند.
  6. کولر داکت اسپلیت ( کانالی ): آن‌ها شامل دو واحد، واحد داخلی که در داخل و واحد خارجی که در خارج ساختمان نصب می‌شود. این دو واحد با شبکه لوله‌کشی ارتباط دارند و هوای خنک را از داخل به خارج منتقل می‌کنند. برای فضاهای بزرگ مانند ادارات و مراکز تجاری مناسب هستند.

 

برای خرید بهترین کولرگازی های های سرد و گرم جمله روبرو را در گوگل سرچ کنیدو وارد اولین نتیجه شوید : خرید کولرگازی از بانه مارکت

 

 

کولر اینورتر

کولر گازی اینورتر دار توانایی تنظیم سرعت به صورت مداوم دارند. این سیستم‌ها به بهره‌وری انرژی بیشتری دست می‌دهند. این نوع کولرگازی به طور خاص در مدل‌های اسپلیت و سانترال یافت می‌شود. راهنمای خرید انواع کولر گازی  https://banehmarkt.com در فروشگاه مشاهده کنید .

 

بهترین رنگ و طرح پنل کولر گازی در راهنمای خرید

 تلاش کنید که پنل کولرگازی به تطابق با این دکوراسیون انتخاب شود. رنگهای سفید، مشکی و نقره‌ای معمولاً در کولرهای گازی به عنوان رنگهای پایه استفاده می‌شوند.  در مکان‌هایی که لکه‌زدایی و تمیزی معضلی است، انتخاب رنگهای مقاوم در برابر لکه و گرد و غبار مهم است. به طور کلی، انتخاب بهترین رنگ و طرح پنل کولرگازی بستگی به نیازها و سلیقه شما دارد.

بعضی از مواد و پوشش‌های مقاوم در برابر آسیب‌ها مثل خط‌زدگی و خش استفاده می‌کنند، که ممکن است در مکان‌هایی با تردیدی از نظر خشکی و افتاب مفید باشند. بعضی از پنل‌ها دارای نورهای LED و نمایشگرهای بزرگ هستند که ممکن است مصرف انرژی بیشتری داشته باشند. به طور معمول، پنل‌هایی با نورهای LED کمتر مصرف انرژی دارند.

 

کدام مارک کولرگازی بیشترین قدرت پرتاب باد را دارد ؟

بیشترین قدرت پرتاب باد کولر گازی بیشتر به مدل و سری خاص هر برند و کولر گازي مرتبط است. در عموم، برای تعیین قدرت پرتاب باد یک کولرگازی باید به مشخصات فنی آن دقت کرد. ویژگی‌هایی چون ظرفیت خنک‌کنندگی (BTU یا کیلو وات)، توان فن‌ها، سرعت‌های پنل، و طراحی خروجی باد می‌توانند به تعیین قدرت پرتاب باد کمک کنند. در عموم، برندهای معتبر معمولاً محصولات با قدرت پرتاب باد خوبی ارائه می‌دهند، در صورت نیاز به مشاوره از تخصصی‌ترین تکنسین‌ها استفاده کنید. 

 

مهم ترین پارامتر در خرید کولرگازی و ظرفیت های آن

ظرفیت سرمایشی کولر گازي به مقدار حرارتی اشاره دارد که کولرگازی می‌تواند از محیط جذب کند و به شکل هوای خنک وارد محیط داخلی کند. این واحد از اندازه‌گیری انرژی به واحدی مشهور به "BTU" (بریتیش ترمال یونیت) یا "کیلووات" انجام می‌شود. ظرفیت سرمایشی معمولاً به صورت BTU/h یا کیلووات (kW) بیان می‌شود. از آنجا که BTU/h و کیلووات به ترتیب واحدهای اندازه‌گیری انرژی هستند.

مهمترین مولفه در خرید کولرگازی ممکن است به توجه به نیازها و محیط استفاده شما تغییر کند. عواملی نظیر کیفیت عملکرد، کارایی انرژی، صدا، و ویژگی‌های مدیریت و کنترل نیز در انتخاب کولرگازی مهم هستند. ظرفیت سرمایشی کولر گازی یکی از مهمترین مولفه‌ها است و باید با دقت مورد توجه قرار گیرد. بنابراین، ظرفیت سرمایشی باید به میزان مناسبی با اندازه فضایی که قصد استفاده از کولرگازی را دارید، تطابق داشته باشد. ظرفیت های کولر از 9 هزار تا 60 هزار در بازار موجود است. پرفروش ترین آن ها 12 هزار 18 هزار 24 هزار 30 هزار 36 هزار 48 هزار و 60 هزار را شامل می شود.  راهنمای خرید کولر گازی بر اساس متراژ 130 متر مربع را اسپلیت های 36 هزار  جوابگو خواهد بود.

در زیر، ظرفیت‌های سرمایشی معمول کولر گازی به واحد BTU/h برای انواع مختلف فضاها آمده است:

  1. اتاق‌ها و اتاق خواب:
    9,000 BTU/h
  2. اتاق نشیمن (سالن):
    10,000 تا 15,000 BTU/h
  3. آپارتمان و واحدهای کوچک:
    18,000 تا 24,000 BTU/h
  4. منزل متوسط:
    24,000 تا 36,000 BTU/h
  5. منزل بزرگ و فضاهای تجاری:
    بیش از 36,000 BTU/h

 

 

قابلیت های اسپلیت و کولر

قابلیت‌های کولرگازی‌های مختلف، از جمله برندهای معروفی نظیر گری، کریر، جنرال گلد، ال جی و سامسونگ، ممکن است متفاوت باشد و بستگی به مدل و سری مشخص آنها داشته باشد. برخی از قابلیت‌های معمول کولر گازی‌ها عبارتند از:

  1. کنترل دما: توانایی تنظیم دمای خروجی هوا به صورت دقیق. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد که دما را به تطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.
  2. کارایی انرژی: قابلیت‌های کولرگازی در مصرف انرژی مهم هستند. مدل‌های با کارایی انرژی بالا به شما این امکان را می‌دهند که هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهید.
  3. کنترل از راه دور هوش مصنوعی (AI) بعضی از کولر گازيها دارای کنترل از راه دور (remote control) هستند که این امکان را می‌دهد تا از راه دور تنظیمات را تغییر دهید.
  4. تایمر: قابلیت تنظیم تایمر برای خاموش و روشن شدن خودکار کولرگازی در زمان‌های مشخص.
  5. قابلیت‌های خنک کننده خاص: برخی مدل‌ها دارای ویژگی‌های خنک‌کننده خاص مانند باد سرد و حالت‌های خاص برای محیط‌های خشک هستند.
  6. تصفیه‌کننده هوا: برخی کولرگازی‌ها دارای فیلترهای تصفیه‌کننده هوا هستند که گرد و غبار و ذرات معلق را تصفیه می‌کند. از دیگر قابلیت ها به قابلیت پرتاپ باد چهار طرفه، سیستم وای فای WIFI، فیلتر گرد و غبار، رادیات طلایی و رادیات مسی،دمپر چهار جهت برقی را نام برد.

نوع کمپرسور (موتور ) و گاز کم مصرف کولر Carrier Samsung LG General Gold Gree

کولر گازی‌های مختلف از برندهای معتبر نظیر گری، کریر، جنرال گلد، ال جی و سامسونگ از تکنولوژی‌های ویژه‌ای برای کم مصرف بودن و بهره‌وری بهره‌برداری می‌کنند. بسیاری از کولرگازی‌های مدرن از کمپرسورهای اینورتر Inverter Compressor استفاده می‌کنند. این کمپرسورها توانایی تنظیم فشار و سرعت بهره‌برداری خود را دارند. از دیگر  به این ترتیب، هنگامی که نیاز به سرمایش کمتر است، کمپرسور به سرعت پایین‌تری عمل می‌کند و انرژی کمتری مصرف می‌کند.  کمپرسور  این مدل کمپرسور بهره‌وری انرژی را بهبود می‌بخشد. سه نوع کمپرسور داریم: کمپرسور اسکرول (Scroll)، پیستونی (Reciprocating) و روتاری (Rotary). سایز موتور به صورت به صورت سبک یا سنگین می باشد.

گاز R-410A (پورینه‌پروپانیت) نیز از گاز‌های متداول در کولر گازی‌ها برای سرمایش استفاده می‌شود. این گاز معمولاً به عنوان جایگزین برای گاز‌های R-22 قدیمی‌تر به کار می‌رود. در واقع گاز R-22 (کلروفلوروکربن) یکی از گاز‌های سرمایش قدیمی‌تر بوده و به علت اثرات مخرب بر محیط زیست، در بسیاری از نقاط جهان تحت محدودیت قرار داده شده و جایگزین‌های جدید مانند R-410A و R-32 به کار می‌رود.توجه داشته باشید که استفاده از گازهای سرمایشی و خنک‌کننده می‌تواند در مناطق و محیط‌های مختلف متفاوت باشد.

 

 

 

فیلترهای تصفیه هوا و رطوبت زدایی کولرگازی

برندهای معروفی مانند گری (Gree)، کریر (Carrier), جنرال گلد (General Gold), ال جی (LG) و سامسونگ (Samsung) معمولاً دارای فیلترهای تصفیه هوا و ویژگی‌های رطوبت زدایی می‌باشند. این فیلترها و ویژگی‌ها به بهبود کیفیت هوای داخلی و راحتی کاربران کمک می‌کنند. فیلترهای تصفیه هوا (Air Filters) از ذرات معلق در هوا، گرد و غبار، شوینده‌ها و آلاینده‌های هوای خارجی جلوگیری می‌کنند. این فیلترها به تمیز کردن هوای وارد کولرگازی و بهبود کیفیت هوا در داخل مکان کمک می‌کنند.

برخی از مدل‌های کولر گازی دارای فیلترهای ضد باکتری و آلرژن هستند که از ورود باکتری‌ها و آلرژن‌ها به فضای داخلی جلوگیری می‌کنند. این ویژگی مخصوصاً برای افرادی که به آلرژن‌ها حساس هستند یا در مکان‌های با فشار باکتری بالا استفاده مفید است. بعضی مدل ها دارای ویژگی‌های رطوبت زدایی هستند که می‌توانند رطوبت نسبی هوا را تنظیم کنند. این ویژگی می‌تواند در فصل‌های گرم و خشک به راحتی تنفس کاربران را بهبود دهد. همچنین سیستم‌هایی هستند که میزان آلودگی هوا را اندازه می‌گیرند و بر اساس آن اقداماتی مثل تنظیم فشار و سرعت کمپرسور انجام می‌دهد.

 

راهنمای خرید کولر گازی مناسب برای مناطق گرمسیر و کلاس آب و هوایی

معمولاً مدل‌هایی از کولر گازی‌های از برندهای معروفی مانند گری (Gree)، کریر (Carrier), جنرال گلد (General Gold), ال جی (LG) و سامسونگ (Samsung) هستند که برای مناطق گرمسیر مناسب هستند. این مدل‌ها معمولاً برای سرمایش بهره‌وری بالایی دارند و با افزایش دما و رطوبت هوا به خوبی عمل می‌کند. کولرگازی برای مناطق گرمسیر باید دارای ظرفیت سرمایشی بالا فیلترهای تصفیه هوا مقاوم در برابر رطوبت بالا ، خوردگی و زنگ‌زدگی باشد. کولرگازی‌های کلاس T1 به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای مناطق گرمسیری و استوایی شناخته می‌شوند. این دسته از کولرها بهره‌وری خوبی در دماهای بسیار بالا و رطوبت بالا دارند.

آنها معمولاً برای استفاده در مناطقی با دماهای بالای 50 درجه سانتیگراد و رطوبت بالا مناسب هستند. کولرگازی‌های کلاس T2 به نام کولرهای تروپیکالیزه نیز شناخته می‌شوند. این کولرها برای مناطقی با دماهای بالا و رطوبت متوسط مناسب هستند. آنها معمولاً برای استفاده در مناطقی با دماهای بین 30 تا 50 درجه سانتیگراد و رطوبت متوسط مناسب هستند. کولر گازی‌های کلاس T3 به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای مناطق خنک تا معتدل شناخته می‌شوند. این دسته از کولرها برای مناطقی با دماهای متوسط مناسب هستند و بهره‌وری خوبی در دماهای معتدل دارند. آنها معمولاً برای استفاده در مناطقی با دماهای زیر 30 درجه سانتیگراد مناسب هستند.

 

 

قیمت کولر گازی گری و کریر و جنرال گلد و ال جی و سامسونگ و تاثیر آن در راهنمای خرید

قیمت کولر گازی‌های از برند گری (Gree)، کریر (Carrier), جنرال گلد (General Gold), ال جی (LG) و سامسونگ (Samsung) متناسب با مدل، ظرفیت سرمایشی، ویژگی‌ها، منطقه جغرافیایی و بازار فروش متغیر است. همچنین، تغییرات در قیمت  کولر گازی نرخ ارز، هزینه نصب و خدمات پس از فروش نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. توصیه می‌شود با توجه به نیازها و بودجه خود، مدلی را انتخاب کنید که مطابق با آن باشد. قبل از خرید، قیمت‌های مختلف کولرگازی‌ها را مقایسه کنید. این مقایسه به شما کمک می‌کند تا بهترین تخفیف‌ها و پیشنهادهای ارزان‌تر را پیدا کنید.قبل از خرید، با تکنسین‌های تهویه مطبوع متخصص مشورت کنید .آنها می‌توانند به شما کولرگازی مناسب با توجه به نیازها و اقلیم منطقه شما را پیشنهاد دهند.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram