آیا میدانید: که وزن کوه يخي متوسط الحجم ٢٠ ميليون تن است ؟
logo

معرفی دیتا سنتر ovh و خرید سرور مجازی از سایت سرودیتا


امروزه برندها و شرکت‌های مختلفی در حوزه ارائه خدمات ابری فعالیت دارند. یکی از این شرکت‌ها، مجموعه OVH است که با نام OVH Groupe SAS نیز شناخته می‌شود. این مجموعه، یک شرکت فرانسوی است که در حوزه ارائه خدمات ابری و ارائه VPS، سرورهای اختصاصی و خدمات مختلف وب بیس فعالیت دارد. به دلیل ویژگی‌های جذابی که محصولات شرکت OVH دارد، بسیاری از افراد به سراغ محصولات این شرکت آمده و از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به دیتا سنتر OVH انداخته و در این زمینه اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

روند فعالیت شرکت OVH

بررسی تاریخچه شرکت ovh خود نیاز به مطلب جداگانه ای دارد، با این حال اگر بخواهیم نگاهی کلی به روند فعالیت این شرکت بپردازیم باید گفت که در سال 2016، OVH توانسته مالک بزرگ‌ترین دیتاسنترهای جهان شود و از سال 2019 نیز از آن به عنوان بزرگ‌ترین ارائه دهنده خدمات Hosting در اروپا و سومین شرکت فعال در حوزه خدمات Hosting در جهان یاد می‌شود.

اگر هم بخواهیم نگاهی به خلاصه تاریخچه این شرکت نگاهی بیاندازیم باید گفت که شرکت OVH در نوامبر 1999 توسط اکتاو کلابا ایجاد شد. اکتاو کلابا با همکاری سه نفر از اعضا خانواده خود یعنی هنری، هالین و میروسلاو، این شرکت را در شهر Roubaix و در کشور فرانسه ایجاد کرد. OVH در حال حاضر بیش از 30 دیتاسنتر در سراسر جهان داشته و بسیاری از افراد به سراغ دیتا سنترهای ان شرکت آمده و از این تجهیزات استفاده می‌کنند.

 

نکات مهمی که در مورد دیتا سنترهای OVH باید بدانید

یکی از مواردی که باید در مورد آمده

یکی ا+-دیتاسنترهای شرکت OVH باید به آن توجه داشته باشید این است که دیتاسنترهای این شرکت قیمت بسیار مناسبی داشته و همچنین شاهد کیفیت بسیار بالایی در شبکه و سخت  افزارهای ارائه شده توسط این شرکت هستیم.

تمامی این موارد در کنار هم باعث شده تا بسیاری از افراد که قصد مجازی  سازی و هاستینگ را دارند، از بین دیتا سنترهای مختلف، به سراغ دیتا سنترهای OVH آمده و از این تجهیزات استفاده کنند.

لازم به ذکر است که دیتاسنترهای ساخت این شرکت OVH به واسطه فایروال‌های رایگان کمک می‌کند تا از حملات مختلف DDoS روی سرورها جلوگیری شود و بتوانید با امنیت بالا از تجهیزات این شرکت استفاده کنید.

یکی از موضوعاتی که باعث افزایش محبوبیت دیتا سنترهای این شرکت در بین ایرانیان شده، این است که دیتا سنترهای این شرکت از نظر جغرافیایی فاصله زیادی با ایران ندارد و به همین دلیل  شاهدPing مناسبی هستیم و از نظر کیفیت و عملکرد محصولات این شرکت جزو برترین دیتاسنترهای اروپا محسوب می‌شود.

 

زیر مجموعه‌های اصلی دیتاسنتر OVH

اگر قصد دارید تا برای خرید دیتا سنتر به سراغ محصولات شرکت OVH آمده و از این تجهیزات استفاده کنید باید گفت که این شرکت دو زیر مجموعه مختلف را برای محصولات خود در نظر گرفته است. اگر بخواهیم شما را با زیر مجموعه‌های اصلی این شرکت آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

So you start

شرکت OVH با هدف ارائه سرورهای ارزان قیمت، اقدام به ایجاد زیر مجموعه ای به نام So you start کرده است. محصولات و دیتا سنترهایی که می‌توانید در این طبقه بندی خریداری کنید، قیمت فوق العاده ارزانی داشته و البته باید به این نکته توجه کنید که اغلب دیتاسنترهایی که از رده خارج می‌شوند، در زیر مجموعه  So you Start  قرار گرفته و با قیمت مناسب در اختیار شرکت‌هایی قرار می‌گیرند که قصد دارند تا با بودجه محدودتری برای خرید سرور اقدام کنند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که سرورهایی که در زیر مجموعه So you Start  قرار می‌گیرد تنها سروهای Dedicatedهستند.

 

Kimsufi

یکی دیگر از زیر مجموعه‌های شرکت OVH، محصولاتی است که توسط شرکت Kimsufi عرضه می‌شود. سرورهایی که در این زیر مجموعه قرار می‌گیرند نیز جز سرورهای مقرون به صرفه و اختصاصی است. افرادی که قصد دارند تا از دیتاسنترهای ارزان قیمت شرکت OVH استفاده کنند، می توانند به سراغ شرکت Kimsufi به عنوان زیر مجموعه این شرکت آمده و از سرورهای این شرکت استفاده کنید.

 

ویژگی‌های دیتا سنترهای OVH

دیتا سنترهایی که توسط شرکت OVH ارائه می‌شود، ویژگی‌های جذابی دارد که باعث افزایش محبوبیت سرورهای این شرکت در بین کاربران شده و به همین واسطه بسیاری از افراد برای خرید سرور مجازی OVH را انتخاب می‌کنند. اگر بخواهیم شما را با این ویژگی‌ها آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

امنیت فیزیکی بالا

دیتا سنترهای شرکت OVH به نحوی هستند که تنها کارمندان این شرکت می‌توانند به صورت فیزیکی به سرورها دسترسی داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که متخصصین این مجموعه به صورت تمام وقت، سلامت سرورها را چک می‌کنند.

 

زیرساخت‌های همیشه در دسترس

زیر ساخت‌های دیتا سنترهای شرکت OVH بسیار با کیفیت هستند. در وهله اول باید گفت که محصولات این شرکت دارای زیرساخت سیستم تغذیه دوگانه، ژنراتورهای مولد برق با تداوم 48 ساعته و شبکه ای با ظرفیت بسیار بالا هستند.

 

ارائه خدمات منطبق با استانداردهای بین المللی

شرکت OVH اقدام به اخذ گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی کرده است. این موضوع باعث شده تا شما بتوانید با خیال آسوده، از خدمات و سرویس‌های این شرکت استفاده کرده و از این طریق نیاز خود را برطرف کنید.

 

امنیت بالا دیتاسنترهای  OVH

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که دیتاسنترهای OVH دارد، امنیت بالا سرورهای این شرکت است. در واقع به دلیل تک اپراتور بودن، شرکت OVH کنترل کاملی بر روی امنیت فیزیکی دیتا سنترهای خود دارد. این ویژگی باعث می‌شود تا حداکثر امنیت از سوی این شرکت تضمین شود. به همین دلیل افرادی که قصد دارند تا اقدام به خرید دیتا سنترهای امن کنند، می‌توانند از بین شرکت‌های مختلف، به سراغ سرورهای OVH آمده و از این دسته از محصولات استفاده کنند.

 

تنوع بالا محصولات با قیمت‌های مختلف

ویژگی جذاب دیگری که دیتا سنترهای شرکت OVH دارد این است که اگر قصد دارید تا از محصولات این شرکت استفاده کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید با توجه به بودجه و نیاز خود به سراغ محصول مناسب آمده و از این شرکت اقدام به خرید سرور مجازی کنید.

برای خرید سرور مجازی OVH می‌توانید به سایت سرودیتا به آدرس https://sarvdata.com/vps-ovh مراجعه نمایید.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram