آیا میدانید: که مغز فيزيکدان نابغه ، آلبرت اينشتين پانزده درصد از حجم مغز انسان عادي بزرگتر بود ؟
logo

معرفی فیلیمو (هر آن چیزی که نیاز است در مورد filimo بدانید)


امروزه یکی از تفریحات آدم ها تماشا کردن فیلم و سریال ها می باشد تا بتوانند برای چند ساعت هم که شده از دغدغه ها و مشغله های خود دور باشند اما زمانی فیلم تماشا کردن لذت بخش خواهد شد که کنترل آن دست خودتان باشد و در هر زمان و ساعتی که میخواهید بتوانند ببینید به همین دلیل بیشتر افراد به سراغ پلتفرم های پخش فیلم و سریال می روند که در این قسمت ما میخواهیم یکی از قدرتمند ترین و بهترین پلتفرم های ایرانی پخش فیلم و سریال را به شما معرفی کنیم که فیلیمو نام دارد و همچنین آموزش کار با فیلیمو را در بخش های قبلی نیز را به شما آموزش داده ایم.

معرفی فیلیمو

سامانه ی اینترنتی فیلیمو توسط شرکت خلاق صبا ایده از سال 1394 شروع به فعالیت کرده است و توانسته یک پلتفرم بسیار قوی برای پخش فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را به وجود بیاورد. فیلیمو به دلیل داشتن گیفیت های بالا و تنوع فیلمی زیاد توانست در مدت زمان کمی از محبوبیت بالایی برخوردار شود همچنین توانست رتبه ی دوم بازدید در ایران را به دست بیاورد که اولین رتبه نیز به آپارات تعلق دارد.

جالب است بدانید که فیلیمو دارای اپلیکیشن برای اندروید و ios می باشد همچنین شما میتوانید این برنامه را بر روی ویندوز و یا تلوزیون خود نیز نصب کنید و تا صفحه ی نمایش بزرگتر و به صورت خانوادگی تماشا کنید.

این برنامه دارای دسته بندی های مختلفی از فیلم و سریال ها و حتی انیمیشن برای کودکان نیز می باشد به همین منظور تمامی سلیقه ها و رنج سنی را پوشش خواهد داد و شما با توجه به به سلیقه ی خود انتخاب خواهید کرد که در چه ژانری ( عاشقانه، درام، مستند، کمدی، ماجراجویی، جنگی و...) فیلم و سریال مشاهده کنید.

 

قابلیت ها و امکانات فیلیمو

  • امکان جستجو کردن و پیدا کردن فیلم یا سریال مد نظر خود
  • دارا بودن پشتیبانی فعال و پاسخگو به صورت آنلاین و تلفنی
  • امکان دانلود کردن انواع فیلم و سریال ها و مشاهده کردن به صورت آنلاین
  • قابلیت دسترسی پیدا کردن به برنامه با گوشی و تلوزیون یا سیستم به صورت راحت و سریع
  • وجود توضیحات کامل فیلم و سریال همراه با تصویر و نقد و بررسی فیلم
  • وجود خلاصه ای از فیلم یا سریال و معرفی بازیگران فیلم
  • وجود کامنت های مختلف و امکان کامنت گذاری برای بررسی فیلم یا سریال مورد نظر

 

فیلم و سریال های اختصاصی فیلیمو

یکی دیگر از ویزگی های برنامه ی فیلیمو که میخواهیم به آن اشاره کنیم وجود فیلم و سریال های ایرانی به صورت اختصاصی می باشد. در واقع شما این بخش های اختصاصی را فقط میتوانید در پلتفرم فیلیمو مشاهده کنید زیرا دیگر در هیچ رسانه ای این فیلم و سریال ها وجود نخواهد شد.

شما برای مشاهده ی فیلم و سریال مد نظر خود ابتدا باید اشتراک خریداری کنید که این اشتراک به صورت یک ماهه و سه ماهه و شش ماهه می باشد و قیمت های متفاوتی نیز دارد. البته چند وقتی است که فیلیمو این امکان را به کاربران خود داده است که با اینترنت های ایرانسل و رایتل بتوانند به تماشای فیلم و سریال مد نظر خود بپردازند اما خوبی خرید اشتراک این است که حجم اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد در حالی که استفاده از اینترنت رایتل و ایرانسل با حجم تمام بها می باشد.

مدرسه ی فیلیمو

به تازگی در برنامه ی فیلیمو یک بخش جذاب و جالب تحت عنوان مدرسه ی فیلیمو برای دانش آموزان ایجاد شده است که دانش آموزان در پایه های درسی مختلف میتوانند به دیدن فیلم های کمک درسی و آموزشی بپردازند و همچنین در پایان هر آموزش یک آزمون آنلاین برای یادگیری بهتر بدهند. همچنین این بخش دارای ویزگی های دیگری مانند موارد زیر می باشد که عبارتند از:

  • دارا بودن برنامه های هفتگی که توسط مشاوران تحصیلی ارائه خواهد شد.
  • قابلیت مشاهده ی خلاصه ی درس ها بعد از تماشا کردن ویدئو آموزشی
  • امکان تماشا کردن ویدئو های آموزشی به صورت آپدیت شده
  • برای بالا رفتن کیفیت آموزش چندین سوال چند گزینه ای از دانش آموز پرسیده خواهد شد
  • قابلیت مشاهده ی چندین باره ی ویدئو ها مرور درس ها در زمان دلخواه
  • دارا بودن سوالات امتحانی همراه با پاسخ های تشریحی

 

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram