آیا میدانید: که گربه ها مي توانند بيش از يکصد صدا با حنجره خود توليد کنند. در حاليکه سگ ها کمتر از ده صدا ؟
logo

مقایسه کلش آف کلنز با کلش آف زامبی


مقایسه کلش آف کلنز با کلش آف زامبی دو بازی پرطرفدار که غیرممکن است بازی نکرده باشید. بازی کلش آف کلنز توسط شرکت بازی سازی سوپرسل در سال 2010 ساخته شد و در دنیای گیم شاهکار های جدیدی کرد. عاشقان این بازی به حدی زیاد شدن که شرکت های بازی سازی بسیاری به فکر ساخت بازی مشابه کلش آف کلنز شدند. یکی از این رقیب ها که توانست پا به پای کلش آف کلنز بیاید شرکت بازی سازی ایران بود که clash of zombie را ساخت.

این بازی برتر و بزرگ شباهت های بسیاری نسبت به یکدیگر دارند و برای پیشرفت میتوانید از خرید جم کلش آف کلنز یا خرید جم کلش آف زامبی استفاده کنید.

تحلیل کلش آف کلنز و کلش آف زامبی

برای مقایسه کلش آف کلنز و کلش آف زامبی باید هر دو بازی را تحلیل و بررسی کرد. در بخش اول اگر نگاهی بیندازیم متوجه میشویم که این دو بازی با هم متفاوت هستند. اما در زمانی که این دو بازی را انجام میدهید شاهد تفاوت این دو بازی میشوید.

شما در هر دو بازی clash of clans و clash of zombie باید به دیگر قبیله ها حمله کنید و منابع به دست آورید. همچنین شما باید قبیله خود را قدرتمند کنید و از قبیله خود در برابر حمله دیگران محافظت کنید. هر تیم و شخصی که دیوار و قبیله و نیروهای قدرتمند تری دارد این بازی را پیروز شده است.

مقایسه گرافیک clash of clans vs clash of zombie

اگر شما هر دو بازی کلش آف کلنز و کلش آف زامبی را بازی کرده باشید شباهت گرافیک این دو بازی را لمس کرده اید. برای مقایسه گرافیک این بازی باید این را در نظر گرفت که بازی سازی کلش آف کلنز که ایرانی میباشد تا حد زیادی از بازی کلش آف کلنز الهام گرفته است. در این مورد بازی سازان بسیار قشنگ و پر قدرت توانسته اند گرافیک عالی را برای بازی کلش آف زامبی در نظر بگیرند.

تفاوت این دو بازی بی نظیر در طراحی شخصیت های بازی کلش آف کلنز و کلش آف زامبی میباشد که هیچ نقطه مشترکی ندارند و هر دو جدا طراحی کرده اند.

زبان بازی clash of clans vs clash of zombie

هر دو بازی کلش آف کلنز و کلش آف زامبی به تمامی زبان ها متصل هستند و میتوانید با هر زبان دلخواه این بازی را انجام دهید. در روز های اول بازی کلش آف کلنز این بازی به طور مستقیم فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی میکرد. اما بعدها به تمام زبان ها متصل شد و هم اکنون میتوانید با زبان دلخواه خود بازی کنید.

کلش آف زامبی یا کلش آف کلنز کدام بهتر است ؟؟؟

کلش آف زامبی یک بازی معروف و محبوب است و بسیار شناخته شده است و الهام گرفته از بازی کلش آف کلنز میباشد. هر یک از این بازی ها محبوبیت خاص خود را دارند. این بازی بیشتر شبیه به یکدیگر هستند و شاید برای شما جذابیت نداشته باشد اما یک تجربه خوب برای شما میشود.

از کجا بلیت طلایی کلش آف کلنز بخریم ؟؟؟

برای خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز میتوانید وارد سایت گوست گیم شوید و سفارش خود را در کمتر از 30 دقیقه تحویل بگیرید.  برای هر گونه سفارش بلیط طلایی کلش آف کلنز بهترین راه و انتخاب گوست گیم میباشد. و همچنین میتوانید برای خرید سی پی نیز به سایت گوست گیم نیز مراجعه کنید.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram