آیا میدانید: که در بيش از ١٥٠ کشور جهان اعمال شکنجه صورت مي گيرد ؟
logo

مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا


مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا از بهترین گزینه های مهاجرت به این ایالت برای متخصصان کسب و کار است که در دو برنامه ارائه شده است. این دو برنامه شامل برنامه مهاجرت کارآفرینی اصلی و برنامه منطقه ای هستند که برای موفقیت در آن نیاز به ارائه سوابق شغلی مدیریتی، تمکن مالی و آماده سازی بعضی از مدارک مانند زبان و گواهی های تخصصی دارید.

 

توضیح کلی در مورد مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا

مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا از برنامه هایی است که شرایط عالی را برای کارآفرینان و متخصصان کسب و کار ارائه داده است. این برنامه مهاجرتی دارای یک جدول امتیازبندی است که شما باید در آن مدارک خود را بررسی کنید. با رسیدن امتیاز خود به حد نصاب ۹۰ تا ۱۴۰ در برنامه اصلی یا برنامه منطقه ای، پرونده شما وارد پروسه ویزای کار خواهد شد.

سابقه شغلی ۳ ساله برای موفقیت در مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا مورد نیاز است و هر اندازه بتوانید این سابقه شغلی را افزایش دهید، شانس تان برای پذیرفته شدن افزایش خواهد یافت.

دولت این کشور برای حمایت از مناطق کم جمعیت، در مورد مهاجرت کارآفرینی شرایط آسان تری را در این مناطق ارائه کرده است که سرمایه های مورد نیاز کم جزء آن ها است.

میزان دارایی، تطبیق پذیری و سرمایه گذاری سه فاکتور مهم در جدول امتیازبندی هستند که با استفاده از آن ها می توانید امتیاز خود را در برنامه افزایش دهید.

نوع پروژه و محل احداث آن از دیگر فاکتورهای اساسی در این برنامه به شمار می روند که نقش مهمی در افزایش امتیاز در جدول امتیازبندی خواهند داشت.

اداره مهاجرت کانادا تاکید زیادی روی میزان اشتغال زایی پروژه آینده دارد و شما می توانید با اشتغال زایی بیشتر در پروژه خود امتیاز مربوطه را افزایش دهید. پس از دریافت اقامت دائم خود شما می توانید از مزایای مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا برای سایر اعضای خانواده نیز استفاده کنید.

 

مهاجرت کارآفرینی برنامه اصلی

مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا به دو برنامه اصلی و منطقه ای تقسیم بندی شده است. در برنامه اصلی شما می توانید به عنوان یک کارآفرین در تمامی شهرهای این ایالت شروع به احداث پروژه خود کنید و اهداف خود را از طریق آن دنبال کنید.

برنامه اصلی دارای شرایطی است که پرونده شما بر اساس فاکتورهای مختلف مانند سابقه شغلی، میزان سرمایه و سطح تحصیلات بررسی می شود و در صورت داشتن حداقل امتیازها، می توانید ویزای شغلی خود را دریافت کنید.

 

برای داشتن مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا چه مراحلی را باید طی کرد؟

  • نام بیزینس

نام بیزینس از جمله نکاتی است که در ابتدای کار باید به آن دقت داشته باشید. برای مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا باید یک نام واضح و جذاب برای بیزینس خود انتخاب کنید تا بتواند کیفیت برند شما و محصولات و خدمات را نشان دهد.

  • تحقیق در بازار

انجام تحقیق در بازار بخش اساسی مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا است و شما با این کار می توانید، پتانسیل های بازار هدف و میزان تقاضای مشتریان را تحلیل کنید.

بسیاری از ایده های تجاری درست در زمان انجام تحقیقات در بازار به ذهن متخصصان کسب و کار خطور می کند و پس از یک تحقیق دقیق است که می توانید بیزینس پلن قوی خود را آماده کنید.

  • مشاوره تخصصی

برای موفقیت و آماده کردن یک پرونده تمام و کمال، بهتر است با یک وکیل مهاجرت مشورت داشته باشید. اطلاع از قوانین و جزئیات آن در ابتدا می تواند از وقفه های طولانی مدت در پرونده شما جلوگیری کند و با این کار خواهید توانست بدون مشکل به سمت اهداف خود حرکت کنید.

  • تامین سرمایه

در برنامه های مهاجرتی کارآفرینی، در اکثر موارد شما باید تامین سرمایه را خودتان بر عهده بگیرید. این سرمایه ها در مورد مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا به دو بخش دارایی کلی و سرمایه گذاری در پروژه انتخاب شده تقسیم بندی می شود.

دقت کنید که در صورت انتخاب یک بیزینس در مناطق کم جمعیت، شما نیاز به تامین سرمایه های کمتری خواهید داشت.

 

شرایط و قوانین

خواندن شرایط و قوانین در ابتدای کار خیال شما را از هر نظر راحت می کند و این اطمینان را می دهد که در نهایت می توانید روی موفقیت پروژه خود حساب باز کنید.

برای اطلاع جزئی از بند به بند قوانین می توانید با مشاوره با متخصصان مهاجرت کار خود را پیش ببرید تا در نهایت یک پرونده رقابتی را در سیستم مربوطه به ثبت برسانید.

  • مدارک اولیه

آماده سازی مدارک اولیه شما ممکن است کمی به طول بیانجامد. برای نمونه، مدارکی مانند زبان، نیاز به صرف زمان زیادی دارند و شما برای این مدرک باید دقت زیادی صرف کنید و یک زمان بندی مشخص برای آن داشته باشید.

مدارک شما باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند و پس از آن نیاز است تا مدارک را در سیستم درخواست مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا به ثبت برسانید.

  • بیزینس پلن

بیزینس پلن از الزامات برنامه مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا به شمار می رود و شما برای آماده کردن این مدرک باید دقت زیادی به خرج دهید.

این مدرک درصد موفقیت پروژه تان را در منطقه مورد نظر نشان خواهد داد و در صورتی که نتوانید مدل بیزینس و برنامه های آینده را در آن شرح دهید، مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا به مشکل برخورد خواهد کرد.

  • ثبت درخواست

ثبت درخواست برای برنامه، در سیستم مختص آن انجام می شود و شما پس از آماده سازی تمامی مدارک و ارائه تمکن مالی می توانید پرونده خود را ثبت کنید. پس از ارائه مدارک نیاز است تا مبلغ اپلیکیشن و بررسی پرونده پرداخت شود که در حدود ۳۸۰۰ دلار برآورد شده است.

  • مهاجرت

پس از ارائه مدارک و درخواست در سیستم مربوطه، شما باید منتظر باشید تا پرونده تان بررسی شود. دقت کنید که ارائه حداقل مدارک به معنی پذیرفته شدن در برنامه نیست و برای موفقیت در آن باید یک پرونده رقابتی ارائه دهید.

  • شروع کسب و کار

شما برای تاسیس پروژه خود از طریق مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا نیاز دارید تا مجوزهایی را اخذ کنید. این مجوزها برای شغل هایی مانند تولید محصولات غذایی و محصولات بهداشتی اهمیت زیادی پیدا می کنند و شامل مجوزهای فدرال و مجوزهای خود ایالت مورد نظر است.

  • اقامت دائم

اقامت دائم کانادا پس از شروع به کار و اخذ مجوزهای دائم قابل دریافت است. دقت کنید که شما پس از تاسیس پروژه خود باید به فکر استخدام افراد کانادایی باشید که از شروط مهم قرارداد است. پس از این که در فرصت تعیین شده توانستید تمامی شروط برنامه را محقق کنید، می توانید درخواست اقامت دائم را در اداره مهاجرت این کشور به ثبت برسانید.

 

هزینه و سرمایه گذاری لازم در  مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا

میزان سرمایه گذاری نکته اساسی در برنامه مهاجرت کارآفرینی در بریتیش کلمبیا است که با افزایش میزان سرمایه گذاری می توانید امتیازهای خود را در جدول امتیازبندی افزایش دهید. دقت داشته باشید که در صورت نداشتن حداقل ها، واجد شرایط برنامه نخواهید بود و باید در برنامه اصلی ۲۰۰ هزار دلار و در برنامه منطقه ای ۱۰۰ هزار دلار سرمایه گذاری داشته باشید.

اگر این تصمیم را دارید که هزینه مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا را به نرخ روز حساب کنید، این امکان را دارید از وب سایت گنجینه ارز که شامل گزینه هایی مانند نرخ دلار کانادا امروز و حتی قیمت یورو در کانادا است، استفاده کنید.

 

بیزینس پلن ایده آل و مناسب برای مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا

شما نیاز دارید تا یک بیزینس پلن حرفه ای برای طرح تجاری خود آماده کنید. این بیزینس پلن نشان دهنده قدرت ایده تجاری شما است و در طول نوشتن آن خواهید توانست تا بازار هدف را بشناسید و با شرایط کسب و کار در آن آشنا شوید.

بر اساس گفته وب سایت دولتی این کشور، بیزینس پلن برای مهاجرت کارآفرینی در بریتیش کلمبیا نباید از ۱۰ صفحه عبور کند و در ۱۰ صفحه باید تمامی اطلاعات مورد نیاز را ارائه دهید. البته، بخش ضمیمه ها افزون بر این ۱۰ صفحه است و شما پس از نوشتن بخش های اصلی می توانید مدارک مورد نیاز را در بخش ضمیمه ها ارائه دهید.

بیزینس پلن برای مهاجرت کارآفرینی در بریتیش کلمبیا باید شامل موارد زیر باشد و به پرسش های زیر پاسخ ارائه دهد.

  • مدل بیزینس و خدمات و محصولات ارائه شده
  • شرح منطقه احداث پروژه و پتانسیل های آن
  • فاکتورهای موفقیت و پایداری بیزینس در سیستم اقتصادی این منطقه
  • آنالیز اقتصادی بیزینس و پروژه آینده
  • برنامه های پیشرفت و توسعه و نحوه مدیریت کسب و کار مورد نظر
  • در صورت خرید یک بیزینس: توضیحات در مورد آن و نحوه توسعه این بیزینس

 

آیت اقامت دائم با استفاده از مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا ممکن است؟

اقامت دائم یکی از بهترین مزایای مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا است که پس از طی کردن دوره اول می توانید برای آن اقدام کنید. شما در ابتدای مسیر می توانید با یک ویزای کار موقت در این کشور حضور پیدا کنید و مفاد قرارداد با دولت این کشور را به صورت عملی محقق کنید. در صورتی که بتوانید بیزینس مورد نظر را در کشور کانادا احداث کنید، در اولین فرصت پرونده شما وارد پروسه اقامت دائم خواهد شد.

از جمله مهم ترین این مفاد قرارداد، استخدام فرد کانادایی در بیزینس مورد نظر است. دقت داشته باشید که این بند از الزامات است و در صورت محقق نکردن آن مطمئنا پرونده اقامت دائم شما به مشکل برخورد خواهد کرد.

از جمله دیگر بخش ها باید به اخذ گواهی نامه ها و مجوزها اشاره کرد که پس از حضور در این کشور باید به فکر آن ها باشید. شما برای پروسه اقامت دائم نیاز خواهید داشت تا بیزینس خود را ثابت کنید و سودآور بودن آن را نشان دهید. در صورتی که از نظر قانونی مشکلی برای بیزینس شما وجود نداشته باشد، می توانید درخواست اقامت دائم را پس از اولین مراحل ثبت کنید.

 

مزایا و معایب مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا

  • مسیر سریع و مشخص برای اخذ اقامت دائم
  • حمایت های دولتی و ایالتی از کسب و کارهای نوپا و پر بازده
  • کسب درآمد از همان قدم های اولیه
  • امکان اخذ اقامت برای سایر اعضای خانواده
  • اجازه کار برای همسر
  • امکان تبدیل اقامت دائم به شهروندی پس از مدت زمان چند ساله

معایب مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا

  • نیاز به تمکن مالی زیاد
  • نیاز به سابقه شغلی مدیریتی
  • وجود رقابت بالا و نیاز به افزایش امتیاز در جدول امتیازبندی
  • پروسه الزامی پس از ویزای کار برای اقدام برای اقامت دائم

 

چه عواملی باعث موفقیت مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا می شوند؟

مدل بیزینس و صرفه اقتصادی کارآفرینی در کانادا امتیاز بالایی دارد و شما باید این صرفه اقتصادی را در بیزینس پلن خود نشان دهید. دقت کنید که آماده کردن بیزینس پلن قوی می تواند مشکلات زیادی را از مسیر شما بردارد و در مراحل بعدی می توانید با اتکای بر این مدرک به سمت اهداف خود حرکت کنید.

مدل بیزینس، صرفه اقتصادی و تاثیر آن بر بازار کار منطقه مورد نظر از جمله بخش های مهم برای گرفتن امتیاز در مهاجرت کارآفرینی بریتیش کلمبیا هستند.

در برنامه منطقه ای، پایداری اقتصادی و انتقال مهارت ها در این بخش به ترتیب ۳۰ امتیاز و ۱۵ امتیاز دارد و امتیاز مربوط به صرفه اقتصادی ۱۵ تعیین شده است.این امتیازها در برنامه اصلی برای پایداری اقتصادی ۳۰ و برای انتقال مهارت ها ۱۵ است. این در حالی است که امتیاز مربوط به صرفه اقتصادی در برنامه اصلی ۳۵ تعیین شده است.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram