پیشنهاد سایت: لحظه تحویل سال 1403
آیا میدانید: که خورشيد در مدار کهکشان شيري با سرعت ٩٠٠٠٠٠ کيلومتر در ساعت حرکت ميکند ؟
logo

همین حالا با جعو استور پرمیوم شو


امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن اغلب موارد، برنامه ها و اپلیکیشن های مختلفی در حوزه های مختلف طراحی و عرضه شده اند و اغلب افراد نیز با توجه به نیاز، برنامه های مختلفی را بر روی گوشی های موبایل یا رایانه شخصی خود نصب می کنند. حتما تاکنون به هنگام کار با برنامه های مختلف بر روی رایانه یا گوشی موبایل خود با پیام پرداخت هزینه برای ادامه و یا دسترسی به قابلیت های بیشتر مواجه شده‌اید.

این پیام ها به منزله خرید اشتراک پرمیوم و اکانت برنامه و اپلیکیشن مورد نظر هستند که با خرید آن ها می توان به مدت زمان انتخابی، از تمام قابلیت ها و خدمات برنامه دلخواه خود بهره مند شد. جعو استور همان محلی است که برای خرید اکانت اشتراکی ارزان قیمت و قانونی می توان از طریق آن اقدام کرد و در مدت زمان کمی وارد دنیای پرمیوم شد. با ما همراه باشید تا در این مورد بیشتر بدونیم.

خرید اکانت پرمیوم از جعو استور

همان طور که گفته شد، برای دسترسی بهتر و بیشتر به قابلیت ها و خدمات برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف، باید اکانت و اشتراک پرمیوم برنامه مورد نظر را بخریم. همان طور که می دانید اغلب برنامه هایی که در حوزه های مختلف پخش موسیقی، پخش فیلم، گیم ها، برنامه های آموزشی و غیره استفاده می‌ کنیم خارجی هستند. به طور معمول خرید اشتراک این برنامه ها در کشورهای دیگر به صورت درون برنامه ای و از طریق خود برنامه انجام می شود. برای مثال، برای خرید اکانت اسپاتیفای که یک سرویس استریم و پخش موسیقی آنلاین است، می‌ توان به طور مستقیم از طریق خود برنامه اشتراک ماهانه یا سالانه را به دلخواه انتخاب کرده، هزینه آن را پرداخت و از خدمات پرمیوم آن لذت برد. اما در برخی از کشورها مانند ایران، به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد و این موضوع که کاربران به حساب های مالی بین المللی مانند پی پال دسترسی ندارند، خرید اکانت به این شیوه امکان پذیر نیست. به همین دلیل، فروشگاه های اینترنتی به وجود آمدند که اکانت های اشتراکی مختلفی را می توان از آن ها خریداری کرد. جعو استور هم یکی از این فروشگاه ها است که به سادگی و به سرعت می توان با آن به اکانت های اشتراکی دسترسی پیدا کرد. جعو استور یک فروشگاه اینترنتی فروش اکانت کاملا معتبر و مطمئن هست که به کاربران برنامه های مختلف کمک میکنه همه ی اکانت های مورد علاقه خود را به شکل پرمیوم و در عین حال کاملا قانونی داشته باشند. قیمت همه اشتراک ها در جعو استور بسیار مناسب و کمتر از پلتفرم های مشابه بوده و اکانت مورد نظر امنیت بسیار بالا و پشتیبانی بلند مدت دارد. جعو استور به تازگی یک طرح ویژه پیرامون اکانت اسپاتیفای ارائه کرده است که در آن می توان اکانت اسپاتیفای یک ماهه را تا ۴۵ روز آینده، کم تر از قیمت اصلی و تنها به قیمت ۵۰ هزار تومان خریداری کرده و با قیمتی بسیار به صرفه و مناسب پرمیوم شد. پس همین حالا وارد وب سایت جعو استور شده و ضمن کسب اطلاع از این طرح، از فهرست سایت برنامه مورد نظرت را انتخاب کن و به سادگی و با سرعت اشتراک خود را خریداری و با جعو استور پرمیوم شو.

چرا جعو استور؟!

فروشگاه جعو استور مرجع رسمی و معتبر برای خرید اکانت های پرمیوم و خرید اشتراک انواع سرویس ها در حوزه های مختلف موزیک، فیلم، آموزشی، گرافیک و گیم با قیمت های بسیار مناسب است که همه اکانت های معروف و کاربردی در وب سایت آن همراه با ضمانت و پشتیبانی ارائه شده است. وقتی وارد وب سایت جعو استور می شوید، در زمینه های مختلف و برای برنامه های مختلف دلخواه خود می توانید اشتراک پرمیوم تهیه کنید. چرا که جعو استور در زمینه های سرگرمی شامل استریم فیلم و ابزارهای گیمینگ، استریم موسیقی، آموزشی، برنامه نویسی، خدمات دیجیتال و خدمات مالی و اداری خدمات ارائه می کند. از جمله بهترین و محبوب ترین سرویس های جعو استور، می توان به اکانت اسپاتیفای، اکانت نتفلیکس، اشتراک اپل موزیک، اشتراک های پلی استیشن و گیم پس آلتیمیت اشاره کرد. شاید برایتان سوال باشد که چرا جعو استور را برای خرید اکانت پرمیوم انتخاب کنیم؟! در جعو استور که یک فروشگاه رسمی ارائه اکانت است، شما می توانید با کم ترین قیمت به نسبت دیگر فروشگاه ها، در کم ترین زمان ممکن و با پشتیبانی دائمی اکانت های پرمیوم قانونی و همراه با ضمانت و گارانتی داشته باشید. جعو استور طرح های مختلفی را نیز برای کاربران خود ارائه می کند که همان طور که گفته شد، به تازگی طرحی ویژه برای اکانت اسپاتیفای ارائه کرده است که در آن، قیمت اکانت اسپاتیفای کاهش یافته و کاربران می توانند تنها با پرداخت ۵۰ هزار تومان، اکانت اسپاتیفای پرمیوم داشته باشند. پس برای خرید اکانت اشتراکی تعلل نکن و همین حالا با فروشگاه جعو استور پرمیوم شو.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram