آیا میدانید: که برزگترين کارفرماي جهان سامانه راه آهن کشور هند با بيش از ١.٦ ميليون نفر کارمند مي باشد ؟
logo

خرید تور گرجستان لحظه آخر تنها با 6 میلیون!


اگر همچنان در فکر فرصتی برای اوقات فراغت هستید و به دنبال استراحت در کشوری اروپایی با طبیعت بکر و دیدنی هستید و می خواهید سفر به یک کشور اروپایی با قیمتی مقرون به صرفه را امتحان نمایید، تور گرجستان لحظه آخر یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان است. شب های زنده، معماری آسیایی و اروپایی، سوغاتی های مختلف، مراکز خرید برندهای متنوع، همه و همه تنها بخشی از جاذبه های گردشگری کشوری است که زمانی جزو ایران بوده و در حال حاضر با قیمتی ارزان می توانید آن را تهیه نمایید. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد تور گرجستان لحظه آخر بخوانیم.

قیمت تور گرجستان لحظه آخر

وبسایت لحظه آخر به لطف همکاری با برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی، اقدام به برگزاری تور ارزان گرجستان کرده است و مزیت امکان مقایسه قیمت تورهای آژانس های مسافرتی مختلف را خدمت کاربران خود ارائه داده است تا شما گردشگران عزیز بتوانید بهترین تور گرجستان را برای خودتان و همراهان عزیزتان انتخاب نمایید. همچنین شما توریست های گرامی می توانید با تماس با آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور از مشاوره رایگان این عزیزان استفاده نموده و مناسب ترین تور را برای خود رزرو نمایید.

چرا تابستان تور گرجستان ارزان تر است؟

از آنجایی که گرجستان و شهرهای توریستی آن همانند باتومی همانند کشور خودمان ، کشوری 4 فصل است در بازه هایی از سال که هوا گرم تر و یا سردتر از دیگر روزهای عادی سال است، گردشگران کمتری به این کشور سفر می کنند و از همین جهت نیز هتل ها در باتومی و تفلیس گرجستان ارزان تر می شوند، که همین موضوع نیز باعث می شود تا آژانس های مسافرتی بتوانند تور لحظه آخری باتومی گرجستان و تور لحظه آخری تفلیس را خدمت کاربران خود ارائه دهند.

در سفر به گرجستان از کجاها دیدن کنیم؟

اگر تصمیم قطعی خود را مبنی بر سفر به گرجستان گرفته اید، پس بهتر است که قبل از سفر با تعدادی از جاذبه های گردشگری این کشور اروپایی و در عین حال ارزان آشنا شوید تا با دید بازتری به این سفر بپردازید و بهترین استفاده ممکن را داشته باشید. از جمله جاهای دیدنی کشور گرجستان می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پل صلح
  • دریاچه لیسی
  • شهر سنگی اوپلیستیخه
  • پارک ریکه
  • آکوا پارک
  • کلیسای جامع تثلیث
  • بازار درای بریج
  • خیابان روستاولی
  • محله حمام‌ها
  • قلعه ناریکالا

آیا سفر به گرجستان ویزا می‌خواهد؟

خوشبختانه طبق توافقی که در سالیان گذشته میان مسئولان کشور ما ایران و مسئولان کشور گرجستان صورت گرفته، آن دسته از گردشگران ایرانی عزیزی که قصد سفر تفریحی به کشور زیبا و اروپایی گرجستان را داشته باشند، می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا به شهرهای ساحلی و پر از جاذبه گردشگری گرجستان سفر کنند.

می‌خواهم به گرجستان سفر کنم، از کجا و چگونه بلیط را تهیه کنم؟

شما گردشگران عزیز علاقه مند به تور گرجستان می توانید با مراجعه به وبسایت لحظه آخر از بروزترین قیمت های تور باتومی و تفلیس گرجستان مطلع شوید و اگر همچنان سوالی برای انتخاب تور مد نظر خود دارید، می توانید با همکاران ما در لحظه آخر تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید.

نظرات
توجه: شماره موبایل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود
توجه: ایمیل وارد شده در وب سایت نمایش داده نمیشود

twitter facebook linkedin whatsapp telegram